اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

نشست مسئولان کمیته و تیم‌های جمع‌آوری آثار شهدا برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست تخصصی مسئولان کمیته و تیم‌های جمع‌آوری آثار شهدای قزوین در سالن اجتماعات امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

نشست مسئولان کمیته و تیم‌های جمع‌آوری آثار شهدا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست تخصصی ویژه مسئولان کمیته و تیم‌های جمع‌آوری آثار شهدای قزوین امروز در سالن اجتماعات امامزاده حسین (ع) با حضور دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد کنگره شهدای استان قزوین برپا شد.

در نشست تخصصی ویژه مسئولان کمیته و تیم‌های جمع‌آوری آثار شهدای قزوین، دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد کنگره شهدای استان قزوین با برپایی کارگاه آموزشی نحوه و چگونگی کارکردهای جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا را برای حاضران این نشست بیان کرد.

دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد کنگره شهدای استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین بیش از 3 هزار شهید دارد، ابراز داشت: با جمع‌آوری آثار و اسناد و معرفی این شهدا به مردم قزوین می‌توان یاد و خاطره آنان را بیشتر در بین آنان زنده کرد.

وی اذعان داشت: افرادی که برای جمع‌آوری آثار و اسناد شهدای انقلاب اسلامی به منزل خانواده‌های آنان می‌روند می‌توانند اطلاعات اولیه شهید مربوطه را از سایت خط سرخ بنیاد شهید بدست آورند تا بتوانند راحت‌تر با افراد مورد نظر گفت‌وگو کنند.

این مسئول اضافه کرد: افراد جمع‌کننده آثار و اسناد شهدای انقلاب اسلامی قبل از ورود به منزل شهدا باید وسایل مورد نیاز خودشان را آماده کنند و همچنین در زمان مناسبی که والدین شهدا می‌توانند گفت‌وگو کنند بروند تا بتوانند مصاحبه مطلوبی با آنان داشته باشد.

دبیر کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد کنگره شهدای استان قزوین عکس، وصیت‌نامه، دفترچه خاطرات و شعر، کارنامه‌های تحصیلی شهدا و حکم‌های قهرمانی را از جمله آثار و اسناد شهدای انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: افراد با مراجعه به خانواده‌های شهدا این آثار را جمع‌آوری کنند و همچنین از جمع‌آوری آثار حجمی مانند کیف، لباس و کفش جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/77009/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول