اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای سرباز در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور، نخستین کنگره ملی شهدای سرباز سیستان و بلوچستان در سه منطقه از این استان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای سرباز در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در ستاد برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای سرباز استان که در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: تعداد شهدای سرباز استان 455 شهید هستند.

وی ادامه داد: این کنگره با هدف تکریم مقام و منزلت شهدای سربازی که برای اعتلای ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، به‌طور همزمان با سراسر کشور در سه منطقه از استان برگزار می‌شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: این مراسم در منطقه سیستان و بلوچستان برای شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند، در زاهدان برای شهرستان‌های زاهدان، خاش، سراوان، مهرستان و سیب و سوران و در ایرانشهر برای شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، چابهار، کنارک، نیکشهر و سرباز به‌طور همزمان در 18 دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

شیخ‌زاده با اشاره به اینکه شهدا به تبعیت از حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و قیام کربلا برای حفظ اسلام و انقلاب جانفشانی کردند، بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره در استان تأکید کرد.

انتهای پیام/75002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول