اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 6 شب با سخنرانی آیت‌الله احدی

یادواره شهدای بسیج نواب‏صفوی شاهرود برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای بسیج نواب‏صفوی شاهرود به مدت شش شب با سخنرانی آیت‌الله احدی، از چهره‏های مطرح حوزه علمیه برگزار می‌شود.

یادواره شهدای بسیج نواب‏صفوی شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول برگزاری یادواره شهدای بسیج نواب‏صفوی شاهرود عصر امروز در جمع بسیجیان شاهرودی اظهار داشت: امسال یادواره شهدای بسیج شهید نواب‏صفوی به مدت شش شب از 10 تا 15 دی‌ ماه در مسجد امیرالمؤمنین(ع) محله نواب شاهرود برگزار می‏شود.

سیدمهدی موسوی به ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در بسیج نواب‏صفوی شاهرود پرداخت و گفت: این یادواره با سخنرانی آیت‌الله احدی و مداحان شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج امام علی(ع) شاهرود نیز در ادامه گفت: فعالیت پایگاه‏های بسیج موجب رشد محله‏ها می‌شود و باید دیدگاه مسئولان و بسیجیان در پایگاه به این هدف‏ها معطوف شود.

عباس ارباب‏مجنی اظهار داشت: نظارت بر پایگاه‌ها با هدف شناسایی و رفع مشکلات و نواقص بسیج و دریافت پیشنهادات و انتقادات شورای پایگاه‌ها برای انجام هر چه بهتر برنامه‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه در پایگاه مقاومت بسیج نباید فردمحوری باشد، افزود: باید اعضای پایگاه با همکاری هم برنامه‌ها را انجام دهند و تلاش کنند تا برنامه‌ها به صورت جمعی و با بازدهی بالا انجام شود و همه اعضای پایگاه از آن بهره‌مند شده و در اجرای آن دخیل شوند.

این مسئول اظهار داشت: هدف از اینکه در پایگاه مقاومت بسیج شورایی تعریف شده، این است که هر فرد مسئولیتی را به عهده بگیرد تا بتواند در این مسئولیت به بسیجیان و محله خود خدمت کند و تمرینی برای انجام مسئولیت‌های بزرگ‏تر در جامعه باشد که باید به این موضوع مهم توجه ویژه کرد.

ارباب‌مجنی خاطرنشان کرد: همدلی و صمیمت برای پیشبرد برنامه‌های بسیج مهم است و باید تلاش شود تا همدلی بین اعضای شورا و بسیجیان و آحاد محله بیشتر شده و برنامه‌ها به خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به دو برنامه مهم پایگاه‏های مقاومت بسیج افزود: نظام شجره طیبه صالحین و هیئت امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه، دو برنامه مهم و اساسی است که باید همه به آن اهمیت داده و تلاش کنند تا این دو برنامه به نحوه شایسته در پایگاه و محله اجرا و اثرات آن برای اعضا و مردم محل ملموس شود.

انتهای پیام/22492/ق 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول