اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه مشترک انجام شد

تقدیر مسئولان عسلویه از حماسه‌آفرینی مردم در استقبال از شهدا

خبرگزاری فارس: مسئولان عسلویه و مدیرعامل پارس‌جنوبی از حضور و حماسه‌آفرینی مردم عسلویه در استقبال از شهدای گمنام تقدیر کردند.

تقدیر مسئولان عسلویه از حماسه‌آفرینی مردم در استقبال از شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، امام جمعه و بخشدار ویژه عسلویه در پیامی مشترک از مردم این بخش، مدیران و کارکنان صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور به دلیل حضور پرشور در مراسم باشکوه تشییع و تدفین دو شهید گمنام تقدیر و تشکر کردند و آن را تکرار حماسه‌آفرینی دوران دفاع مقدس خواندند.

در بخشی از این بیانیه که با "بسم رب‌الشهداء و الصدیقین" آغاز شده آمده است: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که میزبانی پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را که از بهترین جوانان ایران اسلامی‌اند نصیب مردم ولایتمدار بخش ویژه عسلویه و تلاشگران سرفراز صنعت نفت جمهوری اسلامی کرد. در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: شهیدان والا مقامی که ارزشمند ترین گوهر وجود خود که والاترین هدیه الهی است را در طبق اخلاص نهاده و با فرمان امام خود لبیک گویان فریاد هیهات من‌الذله سر دادند و بی ادعا و مشتاقانه برای حفظ آرمان‌های انقلاب و آبرو وحیثیت ملت سربلند ایران اسلامی سر از پا نشناختند و از عزیزترین سرمایه وجودی خود گذشتند.

در این بیانیه تصریح شده است: افلاکیان خاک‌نشینی که شقایق‌های سرخ و درخشان آسمان انسانیت و آزادگی شدند و عالم خاکی را با وعده الهی معامله کردند که «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون». خوشا به حال آنان که در کاروان نور، سر و جان را فدای سالار خود حضرت سید الشهداء(ع) کردند و به یاران با وفایش پیوستند.

در این بیانیه ضمن تقدیر از مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی آمده است: حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم شریف شیعه و سنی عسلویه، نخل تقی و روستاها از زن و مرد و پیر و جوان و همچنین کارکنان پرتلاش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور در مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام، حماسه‌ای پر شکوه و به یادماندنی را رقم زد و حماسه‌آفرینی، مقاومت و جانفشانی ملت سربلند ایران اسلامی را در دوران پرافتخار دفاع مقدس زنده ساخت.

مسئولان عسلویه یادآور شدند: به عنوان خدمتگزار کوچک مردم متدین و خداجوی بخش ویژه عسلویه وظیفه خود می‌دانیم صمیمانه از حضور پرشور و بی‌نظیر تمامی اقشار مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، فرهنگیان، دانش‌آموزان، کارمندان، بازاریان و کسبه، دانشگاهیان، صنعتگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان و به ویژه مدیران و کارکنان سخت کوش صنعت بالنده نفت که در مراسم استقبال و تشییع از پیکر مطهر شهدا در روزهای 28 و 29 آذرماه موجب خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و انقلاب شدند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/2451/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول