اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم:

یادواره‌های شهدا در دهه بصیرت و فجر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی از برنامه‌هایی است که طی دهه‌های بصیرت و فجر صورت می‌گیرد.

یادواره‌های شهدا در دهه بصیرت و فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا فقیهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت که در دفتر امام جمعه قم برگزار شد با اشاره به حماسه عظیم مردم قم در 19 دی ماه ابراز کرد: اقشار مختلف مردم قم در 9 دی ماه همراه با سایر هم‌وطنان خود در دفاع از ولایت وارد صحنه شدند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی افزود: در خصوص نقش سپاه علی بن ابیطالب (ع) در ویژه برنامه‌های دهه بصیرت، پشتیبانی از کاروان مردم قم در 19 دی ماه برای دیدار با مقام معظم رهبری از جمله مهم‌ترین وظایفی است که طبق روال همه ساله انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویژه برنامه‌های بصیرتی با همکاری بسیج در دهه بصیرت برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی نیز از دیگر اقداماتی است که طی این دهه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره 9 دی ماه و حماسه‌ای که مردم ایران در این روز خلق کردند از مهم‌ترین اموری است که توسط سپاه علی بن ابیطالب (ع) پیگیری خواهد شد.

فقیهی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و برنامه‌هایی که به منظور بزرگداشت این دهه مبارک برگزار خواهند شد خاطرنشان کرد: سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این زمینه هم برنامه‌های خاصی را مد نظر دارد که طی این دهه به مرحله اجرا در خواهد آورد.

انتهای پیام/78004/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول