اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد شهید گیلان:

مقتل شهدای انقلاب در گیلان شناسایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از شناسایی مقتل شهدای انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

مقتل شهدای انقلاب در گیلان شناسایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی در نخستین نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در حسینیه شاهد اداره کل بنیاد شهید گیلان مسئولیت‌ها در قبال نظام جمهوری  اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: احساس مسئولیت در زمینه اجرای برنامه‌های دهه فجر بسیار زیاد است.

وی برگزاری برنامه‌های مردمی در ستاد دهه فجر را مهم دانست و تصریح کرد: امسال تلاش‌های زیادی برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌گیرد.

*شناسایی مقتل شهدای انقلاب در گیلان

این مسئول، شناسایی مقتل شهدای پیروزی انقلاب در نقاط شهری گیلان و هماهنگی با دیگر اعضای ستاد دهه فجر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی را از جمله اقدام‌های اداره کل بنیاد شهید ذکر کرد.

وی دیدار مدیران با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، تجلیل از نخبگان  دانشجویی به ویژه ایثارگران در ایام دهه‌الله فجر، همکاری با دیگر اعضا در اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

اسماعیلی چاپ و انتشار نقش اساتید و دانشجویان دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های دیگر بنیاد شهید استان در دهه فجر بیان کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور از دریافت 141 عنوان برنامه توسط فرمانداری‌های شهرستان‌های استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: 300 ویژه برنامه بانوان از طرف دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر برگزار می‌شود.

طیبه بزرگی برپایی نمایشگاه عکس بانوان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را از جمله برنامه شاخص امور بانوان در دهه فجر  ذکر کرد.

عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان نیز در جلسه مذکور  از ایجاد نمایشگاه تولیدات ترویجی در روستاها خبر داد و اظهار کرد: مردم روستاها در برگزاری برنامه‌های دهه فجر می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

محمدعلی یگانه، اجرای رژه تراکتورها در شهرستان‌های استان به مناسبت سی ‌و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های مهم کمیته مذکور ذکر کرد و افزود: 34 روستای گیلان 34 ویژه برنامه جشن انقلاب را برگزار می‌کنند.

*گیلان میزبان جشنواره فیلم فجر 

معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور از برگزاری شب شعر فجر انقلاب در 16 شهرستان استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان یک همایش با موضوع «رسول مهربانی» برگزار می‌شود.

محمد حسن‌پور برگزاری 450 نشست و سخنرانی را از دیگر  برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در  دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: امسال 20 عنوان فیلم از 10 تا 12 بهمن در سینما سفیدرود رشت با نام «جشنواره فیلم فجر» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره همزمان با تهران در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نمایندگان دیگر کمیته‌های حاضر در جلسه مذکور به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول