اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان خبر داد

انتشار 4 عنوان کتاب با حمایت کنگره شهدای روحانی گلستان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان گفت: با حمایت کنگره شهدای روحانی استان، چهار عنوان کتاب به چاپ خواهد رسید.

انتشار 4 عنوان کتاب با حمایت کنگره شهدای روحانی گلستان

حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کتاب‎های حماسه‎سازان محراب، حدیث صداقت، نقش بی‎بدیل و زندگی‎نامه شهید روحانی‎فرد از جمله عنوان‌های کتاب‎هایی است که تعدادی تا پایان سال و تعدادی نیز در سال 1392 وارد بازار می‎شوند.

وی در خصوص ویژگی کتاب حماسه‎سازان محراب تصریح کرد: این کتاب به زندگی‎نامه 68 شهید استان گلستان اشاره دارد که در 202 صفحه تمام رنگی به چاپ خواهد رسید و مولف این کتاب صغری معتمدی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: کتاب حماسه‎سازان محراب به همت ستاد یادواره شهدای روحانی گلستان و کنگره سرداران 4 هزار شهید استان صورت گرفته است که حدود 20 روز آینده به بازار خواهد آمد.

ریاحی متذکر شد: گلستان دارای 68 شهید روحانی است که 64 شهید روحانی شیعه و چهار شهید روحانی اهل سنت هستند و زندگی‎نامه آنها در کتاب حماسه‎سازان محراب به رشته تحریر درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: کار نگارش کتاب حدیث صداقت نیز که به بررسی نقش روحانیت در دفاع مقدس می‎پردازد به پایان رسیده و در مرحله صفحه‎آرایی و ویراستاری است که بناست در 146 صفحه تدوین و گردآوری شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان کتاب نقش بی‎بدیل را از دیگر عنوان‌های کتاب‎های در دست چاپ عنوان کرد و یادآور شد: این کتاب نوشته کبری گیلکی با موضوع تبیین جایگاه روحانیت در ترویج ایثار و شهادت است که در 40 صفحه تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد که حمایت مالی آن را کنگره شهدای روحانی استان گلستان متقبل شده است.

ریاحی با بیان اینکه کنگره شهدای روحانی استان گلستان برای نخستین‎بار اقدام به چاپ کتاب کرده است عنوان کرد: بنا داریم تا سال آینده کتاب شهدای زن را نیز تدوین و به چاپ برسانیم که در حال حاضر این مهم در دست نگارش است.

وی در پایان اظهار داشت: مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز کتاب شهید محمدعلی ملک و شهیدمحمدطاهر طاهری را در دست چاپ دارد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول