اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم دی‌ماه جاری

یادواره شهدای دانش‌آموز لنده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده لنده گفت: یادواره 18 شهید دانش‌آموز لنده با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دانش‌آموز لنده برگزار می‌شود

سید امرالله رخشا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده اظهار کرد: احیاء و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در بین نسل جوان و  قدرشناسی و تجلیل از حماسه‌آفرینان آن عرصه از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز با محوریت شهید فهمیده و 18 شهید دانش‌آموز بخش لنده پنجم دی ماه امسال در این منطقه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده لنده شهدای دانش‌آموز را بهترین الگو برای دانش‌آموزان دانست و گفت: شهدای دانش‌آموز با حضور خود در جبهه‌های جنگ نشان دادند که روحی بزرگ دارند و قدم در میادینی گذاشتند که کمتر کسی جرأت داشت در آنها حضور یابد.

وی تاکید کرد: امروزه وظیفه دانش‌آموزان ما پیروی از راه و آرمان‌های آن شهیدان است و باید سعی کنیم با تحصیل علم و افزودن بر تعالیم دینی خود و گام نهادن در مسیر حق آن شهیدان به آن‌ها ادای دین کنیم.

رخشا با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شهرستان کهگیلویه حضور پرشوری در میادین جنگ حق علیه باطل داشتند، تصریح کرد: تقدیم بیش از 60 شهید دانش‌آموز کهگیلویه‌ای به انقلاب اسلامی نشان از عمق ارادت دانش‌آموزان و مردمان این دیار به آرمان‌های انقلاب و رهبر کبیر انقلاب است.

انتهای پیام/82013/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول