اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جامعه ما را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جامعه ما را بیمه می‌کند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جامعه ما را بیمه می‌کند

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات باقرشهر همجواری با مرقد نورانی و منور امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن دفاع مقدس است و میزبانی از زائران این افتخارآفرینان نعمت بزرگی است که نصیب شهروندان ما شده است.

شهردار باقرشهر افزود: گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان جامعه اسلامی ما را بیمه خواهد کرد و درس استقامت و فداکاری را در اذهان نوجوانان و جوانان یادآوری خواهد می‌کند.

وی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک گفت: شهرداری باقرشهر با مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر ضمن قبول هزینه‌های این کار بزرگ و ارزشمند با تمام توان آماده برگزاری باشکوه این مراسم می‌باشد.

سعادتمند با اشاره به همزمانی این مراسم با سالگرد حماسه 9 دی تصریح کرد: یکی از اهداف شهدا در نبرد با دشمنان حفاظت و پاسداری از حریم ولایت و برافراشتن پرچم سرخ حسینی و زنده نگهداشتن عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) بود.

وی افزود: امروز این وظیفه بر عهده ما می‌باشد تا یاد ایشان را که در راه اعتلای این فرهنگ جان خود را فدا کردند قدم برداریم و پیام ایشان را به نسل‌های آینده برسانیم.

این گزارش حاکی است، در روزهایی که به حماسه بزرگ 9 دی نزدیک می‌شویم، شهرداری باقرشهر با همراهی ادارات و نهادهای انقلابی شهر تمام توان خود را بر آن داشته است تا مراسمی درخور شان و نام سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار کند.

گفتنی است، مراسم یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک در روز پنج شنبه 9 دیماه ساعت 14 و با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری آیت‌الله محمدی گلپایگانی در باقرشهر، انتهای بلوار فلسطین، سالن ورزشی فدک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول