اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی انتشار بیانیه‌ای اعلام شد

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای تدفین شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انتشار بیانیه‌ای از آمادگی این دانشگاه برای میزبانی از شهدای گمنام دفاع مقدس خبر داد.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای تدفین شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در متن این بیانیه آمده است: از کران تا کران خدای بزرگ را سپاس می‌گوییم که فضای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را مزین به ورود پیکر شهیدی گمنام از انبوه شهدای انقلاب اسلامی و دوران شکوهمند و غرورانگیز دفاع مقدس کرد تا دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در این دانشگاه نشان دهند که به فرامین آن بزرگواران دل سپرده‌اند و هر تهدیدی متوجه کیان میهن عزیز باشد، در دفاع از این خاک و انقلاب تردیدی نخواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: بر خود واجب می‌دانیم تشکر ویژه خود را نسبت به مسئولانی ابراز داریم که این محبت و عنایت را نسبت به فراهم‌آوری فضایی معنوی با حضور پیکر این شهید رفیع در حق این مجموعه روا داشتند.

این بیانیه اضافه می‌کند: حضور پررنگ دانشجویان و همراهی استادان و کارکنان در این مراسم بار دیگر قدرشناسی طیف‌های مختلف مردم شریف ما را نسبت به مقام شهدا عیان کرد.

در این بیانیه عنوان شده: این آمادگی با منت تمام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین وجود دارد تا میزبان پیکر شهدایی باشد که در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران عزیز از هستی خود مایه گذاشتند و جان شیرین بر پیمان شیرین‌تر نهادند.

این بیانیه یادآور می‌شود: آرام گرفتن پیکر این عزیزان در مقبره‌هایی که تدارک دیده‌ایم نشانه‌ای کوچک است از قدرشناسی، بر این باور استواریم که به فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/77002/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول