اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

زنجان جایگاه شانزدهم را در پذیرش پرونده‌های توسعه کشاورزی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: استان زنجان در زمینه پذیرش پرونده‌های توسعه کشاورزی جایگاه شانزدهم کشوری را دارد.

زنجان جایگاه شانزدهم را در پذیرش پرونده‌های توسعه کشاورزی دارد

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 33 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی استان زنجان عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اینکه 36 درصد از اعتبارات پرونده‌های معرفی شده در زمینه توسعه کشاورزی عودت یافته است، خاطرنشان کرد: استان زنجان از نظر تعداد پرونده‌های پذیرفته شده جایگاه شانزدهم و از نظر تعداد پرونده‌های مصوب نیز جایگاه یازدهم کشوری را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‌های امور دامی با 49 درصد در کشور بیشترین تسهیلات طرح توسعه کشاورزی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در استان زنجان نیز 61 درصد از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به پرونده‌های امور دامی تعلق دارد.

* 15 درصد از تسهیلات کشاورزی به مکانیزاسیون اختصاص دارد

وی با اشاره به اینکه 15 درصد از تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی در استان زنجان به پرونده‌های مکانیزاسیون اختصاص دارد، اضافه کرد: 12 درصد از تسهیلات نیز به صنایع کشاورزی و 7 درصد به تولیدات کشاورزی اختصاص دارد.

نهاوندی‌پور با تاکید بر اینکه یک‌هزار و 955 فقره پرونده توسعه کشاوررزی در بانک‌های استان زنجان مصوب شده است، ادامه داد: قرارداد پرداخت تسهیلات یک‌هزار و 758 فقره پرونده نیز در استان منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 35 درصد از سهم تسهیلات استان زنجان در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی منجر به عقد قرارداد شده است، افزود: تا پایان آذر ماه سال‌جاری قرارداد 420 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت به متقاضیان منعقد شده است.

* تاخیر در عقد قرارداد پرونده‌های کشاورزی در شهرستان زنجان

رئیس سازمان جهاد  کشاورزی استان زنجان از تاخیر در عقد قرارداد پرونده‌های توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان خبر داد و افزود: تسریع و تسهیل در جذب منابع با توجه به معرفی تعداد زیادی پرونده اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی اظهار داشت: یک‌هزار و 232 پرونده طرح توسعه در استان زنجان عودت داده شده است.

انتهای پیام/73006/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول