اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد

ساماندهی 8 هزار و 930 نفر در قالب تعاونی‌های مهر کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: با حمایت دولت و به منظور ساماندهی بیکاران و کارجویان استان در قالب تعاونی‌های مهر کشاورزی، 22 هزار و500 نفر در سامانه اشتغال مهر کشاورزی ثبت‎نام کردند.

ساماندهی 8 هزار و 930 نفر در قالب تعاونی‌های مهر کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی طی جلسه‌ای در این رابطه با اشاره به عملکرد مثبت کارگروه بخش کشاورزی اظهار داشت: از مجموع 22 هزار و 500 متقاضی ثبت نام شده، پس از پایش هشت هزار و 930 کارجو واجد شرایط شناسایی و ساماندهی شده است.

وی، اضافه کرد: پس از پایش و انتخاب افراد واجد شرایط، این افراد در قالب 159 تعاونی، 34 شرکت سهامی و انفرادی ساماندهی و به سازمان جهاد کشاورزی معرفی شدند که با اجرای طرح توسعه کشاورزی، هشت هزار و 930 نفر از طریق کشاورزی صاحب شغل پایدار می‌شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه بیان داشت: با توجه به حمایت‌های دولت از بخش تعاون، با همکاری بانک کشاورزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین به منظور ایجاد اشتغال برای کارجویان تحصیل کرده در رشته کشاورزی، امکانات مناسبی ایجاد شده است.

راستی تعاونی‌ها را رکن اساسی توسعه کشور خواند و بیان داشت: یکی از اهداف مهم ما در طرح تعاونی مهر کشاورزی، فراهم آوردن ظرفیت‌های مناسب در این بخش مانند سرمایه، آب، فضاسازی و امکانات در قالب شرکت‌های تعاونی مهر کشاورزی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از پنج هزار و 200 شرکت تعاونی با یک میلیون و 300 هزار نفر عضو در زمینه‌های مختلف در امر تولیدی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، مرزنشینان و سهام عدالت در هرمزگان فعالیت دارند.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول