اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد

پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان بخش کشاورزی خبر داد.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمداسماعیل شفیعی ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: حمایت از بخش کشاورزی مهم و تاثیرگذار است و سبب می‌شود که مشکلات اشتغال به حداقل برسد و بیکاری برطرف شود، از این رو تمام مسئولان باید با عزم جزم و اهتمام جدی در این مسیر کوشا باشند و از فرصت‌ها و موقعیت‌های موجود بهره‌برداری کنند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: کشاورزی بخش مولد در استان بوشهر و شهرستان دشتستان است و می‌تواند در رفع مشکلات بیکاری در تمامی نقاط استان، خصوصا دشتستان تاثیر گذار باشد و در سال‌های اخیر مسئولان این مسئله را به‌طور جدی دنبال کرده‌اند.

شفیعی بیان داشت: در حال حاضر قریب به 80 درصد مردم آبپخش در صنعت کشاورزی و عرصه‌های زراعت، باغداری و دامداری فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان اشتغال مردم آبپخش در عرصه کشاورزی مربوط به فعالیت‌های باغداری است و بیش از سه هزار خانوار به صورت فصلی در عرصه باغداری اشتغال دارند.

شفیعی یادآور شد: در سال‌های اخیر کشاورزان آبپخش استقبال خوبی از مشاوره‌های علمی داشته‌اند و در مراحل مختلف با مراجعه به این اداره از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: خدمات مشاوره‌ای نقشی مهم در توسعه و رشد فعالیت‌های کشاورزی و بهبود کیفیت و بهره‌وری اراضی کشاورزی و مزارع آبپخش دارد و در سال‌های اخیر اثرات آن را در عرصه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم.

شفیعی از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان بخش کشاورزی خبر داد و اذعان داشت: دولت خدمتگزار از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره به بخش کشاورزی شرایط لازم و مطلوب را برای توسعه همه‌جانبه این صنعت فراهم کرده است.

وی متذکر شد: طرح توسعه کشاورزی فرصتی طلایی برای فارغ‌التحصیلان و متخصصان رشته کشاورزی محسوب می‌شود و در توسعه میزان اشتغال در عرصه اقتصادی تاثیرگذار است.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش گفت: کشاورزی از صنایع مهم و تاثیرگذار است و تمرکز در این عرصه می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی کشور نیز شود.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول