اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

تسریع در جذب تسهیلات کشاورزی زنجان/ افزایش سقف تسهیلات کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در جذب تسهیلات کشاورزی استان زنجان تسریع شود.

تسریع در جذب تسهیلات کشاورزی زنجان/ افزایش سقف تسهیلات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‎نژاد ظهر امروز در بیستمین جلسه ستاد توسعه طرح‏های کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: سرعت عمل در جذب تسهیلات کشاورزی توسط استان‏ها از مهم‏ترین تاکیدات رئیس‌جمهور است.

وی با اشاره به اینکه باید 300 هزار فرصت شغلی از طریق ارائه تسهیلات کشاورزی در سطح کشور ایجاد شود، خاطرنشان کرد: باید تا پایان کار دولت دهم 300 هزار شغل در کشور ایجاد شود.

*پرداخت تسهیلات با رعایت قوانین باشد

استاندار زنجان با بیان اینکه جذب تسهیلات توسعه کشاورزی باید با رعایت ضوابط صورت گیرد، اضافه کرد: باید اعتبارات مراحل بعدی را برای استان زنجان درخواست کنیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بیانات رئیس‌جمهور فقط دو استان توانسته‎اند تسهیلات توسعه کشاورزی را جذب کنند، تصریح کرد: سقف تسهیلات نیز در استان زنجان باید افزایش یابد.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات توسعه کشاورزی در استان زنجان سبب جذب بیشتر تسهیلات می‏شود، ادامه داد: سرانه پرداختی در استان پایین است در حالی که سرانه پرداختی برخی از استان‏ها بسیار بالا است.

*اهمیت کنترل و نظارت در پرداخت تسهیلات مورد توجه باشد

وی با اشاره به اینکه کنترل و نظارت در پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، یادآور شد: بیش از 60 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در استان زنجان به طرح‏های دام ارائه می‏شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در زمینه سرعت پرداخت تسهیلات در استان زنجان با مشکلاتی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: از اعمال سلیقه در پرداخت تسهیلات نیز جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: بر عملکرد کارشناسان بانک‎های استان زنجان نیز باید در زمینه پرونده‏های طرح‏های توسعه کشاورزی نظارت شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول