اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مرکز تحقیقات کشاورزی گلستان خبر داد

افتتاح نخستین هرباریوم موزه تخصصی کشاورزی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از افتتاح و راه‎اندازی نخستین هرباریوم موزه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی در این استان خبر داد.

افتتاح نخستین هرباریوم موزه تخصصی کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل فرجی عصر امروز در آئین پایانی نمایشگاه توانمندی‎ها و دستاوردهای پژوهشی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: بر اساس تفاهم‎نامه‎ای که با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان منعقد شد، امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این موزه تخصصی باشیم.

وی تصریح کرد: با راه‎اندازی این موزه به طور دائمی می‎توان پاسخگوی نیاز علاقمندان در تمامی زمینه‎های بخش کشاورزی و منابع طبیعی باشیم.

از بین 6 فناور نمونه گلستان، 2 نفر از مرکز تحقیقات کشاورزی بودند

معاون پژوهش مرکز تحقیقات کشاورزی گلستان میزان استقبال از نمایشگاه پژوهش در مرکز رشد را فراتر از حد انتظار خواند و بیان داشت: امیدواریم برای سال‎های آتی بتوانیم کاستی‎ها را برطرف کرده و شاهد نمایشگاهی بهتر در زمینه استعدادهای پژوهشی استان باشیم.

فرجی به‌ خلاصه‎ای از فعالیت‎های هفته پژوهش اشاره کرد و افزود: سه نفر از محققان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به ‌عنوان فناوران برتر استان انتخاب شدند که آقایان کلاته به عنوان محقق برتر، قدس‎ ولی به‌ عنوان پژوهشگر نمونه و نعمتی به عنوان مدیر نمونه برگزاری نمایشگاه سال گذشته در استان معرفی و انتخاب شدند.

به گفته وی از بین شش فناور و مدیر پژوهش نمونه استان گلستان، دو نفر از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بودند.

معرفی ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرگان به عنوان ایستگاه تحقیقاتی برتر کشور

معاون پژوهش مرکز تحقیقات کشاورزی گلستان با بیان اینکه خوشبختانه گلستان در رتبه‎های ملی نیز جایگاه خوبی دارد ابراز داشت: از دو الی سه سال گذشته مدیر برتر کشور از استان گلستان داریم و امسال نیز در سطح کشور دو واحد تحقیقاتی به عنوان واحد برتر انتخاب شدند که از دلایل این انتخاب فعالیت‎های پژوهشی و تعداد محقق بوده است.

فرجی با ابراز خرسندی از اینکه ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرگان به عنوان ایستگاه تحقیقاتی برتر کشور انتخاب شده است اظهار داشت: از بین 300 ایستگاه تحقیقاتی در کشور، ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرگان به عنوان ایستگاه برتر کشوری شد که طی مراسمی با حضور وزیر کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفت و سال گذشته نیز ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس عنوان برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول