اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

طرح گلخانه‌ای «دشت مازه» تحولات اساسی در بخش کشاورزی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که باید به طرح‌های کلان بخش کشاورزی توجه ویژه‌ای شود، گفت: طرح گلخانه‌ای «دشت مازه» یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند تحولات اساسی در بخش کشاورزی کهگیلویه ایجاد کند.

طرح گلخانه‌ای «دشت مازه» تحولات اساسی در بخش کشاورزی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که در بخش کشاورزی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد کارگروه توسعه بخش کشاورزی باید با دغدغه و همت بیشتری وارد کار شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: متأسفانه ما هر روز شاهد از دست رفتن زمان هستیم و هنوز برنامه خاص و مدونی برای جذب حداکثری اعتبارات این بخش ارائه نشده است.

جعفری با اشاره به توانمندی‌های عظیمی که در شهرستان کهگیلویه وجود دارد، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین راه‌های توسعه این شهرستان توجه ویژه به این بخش است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر مسئولان کلان کشور توجه ویژه‌ای به تقویت اقتصاد کشاورزی و توسعه آن دارند،‌ عنوان کرد: اگر نهادهای کهگیلویه همت به خرج دهند این شهرستان از مناطق پیش‌رو در بخش کشاورزی خواهد شد.

جعفری گفت: همکاری دوچندان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی در تکمیل و بررسی کارشناسی پرونده‌ها امری ضروری است و انتظار می‌رود که این نهادها در حداقل زمان، مشکلات و موانع پیش‌روی متقاضیان را رفع کنند.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که باید به طرح‌های کلان بخش کشاورزی توجه ویژه‌ای شود، عنوان کرد: طرح گلخانه‌ای دشت مازه یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند تحولات اساسی در بخش کشاورزی کهگیلویه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که آب منطقه‌ای همکاری بیشتری با جهاد کشاورزی در تخصیص آب به این طرح بزرگ داشته باشند.

 

انتهای‌پیام/28008/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول