اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

باید اهمیت توسعه بخش کشاورزی را جدی بگیریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: باید اهمیت توسعه بخش کشاورزی و تولید را جدی بگیریم و روند تندی را با ظرفیت‌هایی که این ستاد در شهرستان دارد به نتیجه برسانیم.

باید اهمیت توسعه بخش کشاورزی را جدی بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی یک واحد پرورش طیور در این شهرستان اظهار داشت: این طرح از جمله مصوبات ستاد توسعه بخش کشاورزی است که توسط بخش خصوصی با ظرفیت 6 هزار و 300 قطعه و با اعطای زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات اعطایی از طرف بانک کشاورزی به این طرح مبلغ حدود 300 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: این طرح طی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتمادی گفت: دولت بستری را برای مردم در قالب‌های مختلف برای پویندگی و بالندگی کشور برنامه‌ریزی کرده است لذا با توجه به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهمیت توسعه بخش کشاورزی و تولید را باید جدی بگیریم و روند تندی را با ظرفیت‌هایی که این ستاد در شهرستان دارد به نتیجه برسانیم.

فرماندار شهرستان انار با تأکید بر پیگیری طرح‌های ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان افزود: هدف فقط رضایت مردم و خدمت به مردم است.

به گزارش فارس، این واحد پرورش بوقلمون در پنج کیلومتری بیاض شهرستان انار در حال احداث است.

انتهای پیام/2446/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول