اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دزفول خبر داد

نابودی 1300 هکتار اراضی کشاورزی دزفول

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی دزفول از وارد شدن خسارت جدی به یک‌هزار و 300 هکتار از اراضی محصولات کشاورزی شهرستان دزفول خبر داد.

نابودی 1300 هکتار اراضی کشاورزی دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا مهران‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی مزارع کشاورزی اظهار داشت: در بارندگی اخیر در سطح شهرستان بیش از 550 هکتار از محصول گندم نابود شده است.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به دیگر محصولات کشاورزی تاکید کرد: محصولاتی مانند صیفی‌ بیش از 200 هکتار و محصول ذرت نیز 550 هکتار دچار خسارت جدی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول با اشاره به اینکه همچنان بررسی‌ و ارزیابی میزان خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: تیم‌های ارزیاب برای بررسی بیشتر در سطح شهرستان دزفول به مناطق مختلف اعزام شده‌اند.

مهران‌زاده با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در شهرستان دزفول بسیار قابل توجه بوده است، تاکید کرد: بارندگی 58 میلیمتری در مدت کمتر از 14 ساعت باعث بروز سیل و وارد شدن خسارات جدی به محصولات کشاورزی شد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در بهترین زمان ممکن بوده است، افزود: بارندگی‌ها در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاده است و به این دلیل بسیاری از کشاورزان از وضع موجود خوشحال هستند.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول با اشاره به برآوردهای موجود از خسارت وارد شده به محصولات کشاورزی تاکید کرد: تا کنون بیش از 2.53 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی دزفول برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارندگی‌ها در سطح شهرستان دزفول باعث جاری شدن سیل شد و بسیاری از این مناطق شهرستان دزفول دچار آبگرفتگی گردید.

بر این اساس، بارندگی‌ها در این شهرستان باعث تخریب سه باب واحد مسکونی شد و برخی از منازل در این شهرستان دچار آبگرفتگی شد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول