اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان خبر داد

تعیین تکلیف 57 درصد از پرونده‏های توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: 57 درصد از پرونده‏های توسعه کشاورزی در استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

تعیین تکلیف 57 درصد از پرونده‏های توسعه کشاورزی در زنجان

بهزاد نیک‌خواه امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مبلغ پرونده‏های تعیین تکلیف شده در استان زنجان 483 هزار و 111 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 85 هزار و 911 میلیون ریال از تسهیلات طرح‏های توسعه کشاورزی در بانک کشاورزی استان زنجان در دست بررسی است، تصریح کرد: پرونده‌هایی به مبلغ 277 هزار و 941 میلیون ریال نیز در حال ارائه مدارک تضمینی هستند.

*تعیین تکلیف 1955 پرونده طرح توسعه کشاورزی در زنجان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه یک‌هزار و 955 فقره پرونده توسعه کشاورزی تعیین تکلیف شده است، ادامه داد: 685 فقره نیز در حال ارائه تضمین هستند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 331 فقره پرونده در زمینه دام بوده است، اضافه کرد: 470 فقره از پرونده‏ها نیز در زمینه مکانیزاسیون بوده است.

نیک‌خواه یادآور شد: 361 فقره از پرونده‏های معرفی شده به بانک‏های استان زنجان در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی بوده است.

*عودت 1232 پرونده طرح توسعه کشاورزی در زنجان

وی با اشاره به عودت داده شدن یک‌هزار و 232 پرونده توسعه کشاورزی در استان زنجان اظهار داشت: 60 درصد از تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان نیز زیر 36 میلیون ریال اعلام شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با اعلام اینکه مشکل پرونده‏های مصوب تراکتور در استان زنجان برطرف شده است، اظهار داشت: با برنامه‏ریزی‎های صورت گرفته تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: 19 تعاونی در استان زنجان به منظور دریافت تسهیلات به بانک‏ها معرفی شده‏اند که 11 مورد از آن تعاونی مهر هستند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول