اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌هایی دهه فجر تزریق شور و نشاط انقلابی در جامعه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌هایی که در دهه فجر برگزار می‌شوند باید شور و نشاط انقلابی را به مردم تزریق کنند.

برنامه‌هایی دهه فجر تزریق شور و نشاط انقلابی در جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش ازظهر امروز در نشست کارگروه میراث فرهنگی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای تاثیرگذاری بیشتر تظاهرات روز 22 بهمن سال جاری در طراحی این مراسم باید به آذین بندی معابر، جایگاه‌های جداگانه خبرنگاران، محل سخنرانی سخنرانان مراسم، طراحی و نصب نماد ویژه انقلاب و برپایی نمایشگاه فرهنگی دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی توجه ویژه صورت گیرد.

وی افزود: طراحی‌های این مراسم باید به گونه‌ای انجام گیرد که معرفی عناصر انقلابی و اسلامی باشد.

گرجی با بیان اینکه مراسم تظاهرات 22 بهمن سال جاری راس ساعت 10 صبح از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم، چهارراه بازار و امامزادگان دو معصوم است، ابراز داشت: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی مهم‌ترین راهبرد برنامه‌های دهه فجر 34 است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آماده سازی محل تجمیع تظاهرات را ضروری دانست و تاکید کرد: برنامه‌هایی که در دهه فجر برگزار می‌شوند باید شور و نشاط انقلابی را به مردم تزریق کنند.

وی تصریح کرد: در دهه فجر 34 باید برکات و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای قشر جوان تبیین شود.

گرجی با اشاره به نقش بیداری اسلامی در منطقه، گفت: بیداری اسلامی تلاش جوامع در راستای احقاق حقوق از دست رفته‏ خود و ایجاد تحولات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی با محوریت اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم که در آغاز شکوفایی خود قرار دارد در پی احیای تمدن اسلامی با آسیب‌ها و تهدیدهایی روبه‌رو است که خواص جامعه می‌توانند در هدایت این حرکت‌ها نقش اساسی را ایفا کنند.

انتهای پیام/68005/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول