اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دهه فجر امسال باید تحریم‌‌شکن برگزار شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دهه فجر امسال باید تحریم‌شکن برگزار شود.

دهه فجر امسال باید تحریم‌‌شکن برگزار شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با مسئولان کمیته‌های دهه فجر استان مازندران با اشاره به تحریمی که دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی ایجاد کردند، بیان داشت: باید تلاش کنیم که دهه فجر امسال تحریم‌شکن باشد.

وی تاکید کرد: اگر دهه فجر به کمی و کیفی در کشور برگزار شود بسیاری از مواضع کشورهای غربی در کشور نسبت به ما تغییر می‌کند و خیلی از مشکلات نظام با حضور مقتدرانه مردم در صحنه حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه با اعلام اینکه دشمن از حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف ایران اسلامی ترس دارد، تاکید کرد: دشمن همه توان خود را به کار می‌گیرد تا مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم جدید کشور توسط ایادی غرب گفت: ملت ایران با واژه تحریم بیگانه نیست هر چند نوع تحریمی که در حال حاضر اعمال می‌شود متفاوت با تحریم‌های چند سال قبل است.

طبرسی در ادامه با اشاره به حمله کشورهای غربی به برخی متحدان ایران در منطقه بیان داشت: آمریکا و ایادی وابسته به غرب سایر کشورهای اسلامی را به خاطر دسترسی به ایران در فشار قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه حضور مقتدرانه ایران در منطقه خاورمیانه مشکلات جدی برای غربی‌ها ایجاد کرد یادآور شد: غرب تلاش می‌کند تا منابع موجود در خاورمیانه را آسوده و راحت ببلعد.

این مسئول با اشاره به سابقه چپاول ایران در دوره قبل از انقلاب توسط غربی‌ها بیان داشت: حضور ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه هنوز برای غربی‌ها قابل هضم نیست.

وی اضافه کرد: ایران قبل از انقلاب حیات خلوت غربی‌ها بود و ایستادگی مسئولان فعلی نظام در برابر غربی‌ها ابهت و شکوه آنها را در جهان به چالش کشیده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به فتنه 88 در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمن با ایجاد فتنه تلاش داشت تا بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کند که با حضور مردم در صحنه نهم دی ماه به برکت ولی عصر(عج) دشمن به اهداف از پیش تعیین شده خویش نرسید.

وی در پایان با اشاره به اذعان دشمنان که از طریق نظامی قادر به مقابله با نظام نیستند، گفت: امروز حفظ وحدت مهم‌ترین اصل است و دشمن در حال حاضر وحدت مردم و مسئولان را با استفاده از حربه تحریم نشانه گرفت.

انتهای پیام/86004/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول