اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از 3 هزار مسکن مهر در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال 3 هزار واحد مسکن در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 3 هزار مسکن مهر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، ایوب عزیزی بعد از ظهر امروز در بازدید از واحدهای مسکونی روستایی جایپاره، اظهار داشت: در قالب طرح مسکن مهر 12 هزار و 500 واحد مسکن در آذربایجان غربی در حال ساخت است که از این تعداد برای 11 هزار واحد ثبت‌نام شده است که از این تعداد با 10 هزار واحد قرارداد بسته شده و عملیات اجرایی این واحدها نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: برای این 12 هزار و 500 واحد که در مجموع 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و 6 هزار واحد به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و 3 هزار واحد نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

عزیزی افزود: این تسهیلات در سه نوع پرداخت می‌شود که برای واحدهای سنتی 20 میلیون تومان ،نیمه تخصیصی 22 میلیون تومان و صنعتی 25 میلیون تومان است.

وی اعلام کرد: در بخش مسکن مردم مشارکت زیادی دارند و محدودیتی هم برای پرداخت تسهیلات به مردم وجود ندارد چرا که اقساط این تسهیلات 12 ساله است و مردم می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

عزیزی اعلام کرد: شهرستان چایپاره یکی از شهرستان‌هایی است که توانسته است از این تسهیلات به طور مناسب بهره‌مند شود.

جلیل غفاری فرماندار چایپاره نیز در ادامه این بازدید گفت: چایپاره یکی از شهرستان‌هایی است که در آن گام‌های خوبی برای بهره‌مندی از تسهیلات مسکن مهر برداشته شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از مسکن مهر تصریح کرد: مردم این شهرستان استقبال خوبی از این طرح دارند.

انتهای پیام/61005/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول