اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری شیروان خواستار شد

لزوم برگزاری آیین‌های دهه فجر با رویکرد مردمی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیروان بر برگزاری آیین‌های دهه فجر با رویکرد مردمی تأکید کرد.

لزوم برگزاری آیین‌های دهه فجر با رویکرد مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالجواد توحیدی ظهر امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: هرچه مراسم‌های دهه فجر به صورت مردمی باشد، ضمانت و بقای آن مستحکم‌تر می‌شود.

وی با تبیین سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و اولویت‌های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن انقلاب، باید طوری برنامه‌ریزی کرد که مردم عید انقلاب اسلامی را نیز مانند اعیاد مذهبی و ملی و به صورت خودجوش و مردمی جشن بگیرند.

توحیدی با بیان اینکه این مهم باید به صورت یک فرهنگ در جامعه در بیاید، تصریح کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که هرچه داریم از امام راحل (ره) دهه فجر و شهدای عزیز فجرآفرین است.

این مسئول پیروزی انقلاب اسلامی را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین واقعه تاریخی در ایران و دنیا و در قرن‌های اخیر ذکر کرد و افزود: باید در حفظ این انقلاب و آرمان‌های بلند امام و شهدای گران‌قدر بکوشیم و از چیزی فروگذار نکنیم.

معاون عمرانی فرمانداری شیروان هم در این نشست از دهه فجر به عنوان دهه بازخوانی سروده‌های خوش امام و شهیدان یاد کرد و گفت: جهت‌گیری‌ها در این ایام باید به گونه‌ای باشد که بتواند حماسه عظیم پیروزی انقلاب اسلامی را در دل‌ها و ذهن‌ها مرور کند که در این راستا رسانه‌ها نقش مهمی دارند و باید از این ظرفیت کم‌نظیر برای انتقال آرمان‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان بهره کافی را ببرند.

محمد محمدزاده بیان داشت: اندیشه‌های امام خمینی با تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی تبلور می‌یابد و همه باید تلاش کنیم در کنار رهبری باشیم و فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام جعفر یونسی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب عدالت، سعادت و کمال و حفظ کرامت انسان است و ما با انقلاب، در وادی این ارزش گام نهادیم و امروز اگر بخواهیم ملتی سرافراز باشیم باید تحکیم ارزش‌های اسلامی را پاس بداریم.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای 13 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شیروان معرفی و وظایف هر یک از کمیته‌های مربوطه مشخص شد.

همچنین در این نشست حجت‌الاسلام جعفر یوسفی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به حاضران معرفی و از خدمات علی رحیمی و علی کاظم‌زاده مسئولان پیشین این نهاد قدردانی شد.

شهرستان شیروان با داشتن 633 شهید، 7200 رزمنده و بیش از 60 هزار نفر بسیجی در دوران به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران، 5 شهید را به نام‌های شهیدان علی تقویان، حسن رفیق، رمضانعلی خوشقامت، محمد عابدی، محمد فرهادی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/63001/ذ/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول