اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

افتتاح 200 پروژه در مناطق روستایی استان زنجان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت:‌ 200 برنامه افتتاح در روستاهای مختلف استان در دهه فجر از سوی سازمان جهاد کشاورزی این استان در نظر گرفته شده است.

افتتاح 200 پروژه در مناطق روستایی استان زنجان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور شنبه‌شب در ستاد دهه فجر استان زنجان، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 200 پروژه در بخش‌های مختلف از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای افتتاح و بهره‌برداری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 110 پروژه مربوط به پروژه‌های بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از برگزاری جلسات هماهنگی برنامه‌های 22 بهمن از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی همزمان با این دهه از سوی سازمان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت برگزاری برنامه‌های دهه فجر با استفاده از ظرفیت مردم تأکید کرد و افزود: باید برنامه‌های این دهه با رنگ مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام دشتکی بر ضرورت اطلاع‌رسانی برنامه‌های این دهه از سوی صدا و سیما تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های رسانه ملی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استفاده شود.

معاون صدا و سیمای استان زنجان نیز در این جلسه از آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان برای پوشش مناسب برنامه‌های دهه فجر خبر داد و گفت: در صورت اطلاع‌رسانی به موقع دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های این دهه پوشش خبری داده می‌شود.

قربانی از برگزاری جلسات مختلف از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان برای پوشش مناسب برنامه‌های دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف صدا، سیما و خبر به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/73003/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول