اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان خبر داد:

بهره‎برداری از 34 پروژه از محل اعتبارات دهیاری در هفته دولت/ افتتاح 40 پروژه در دهه‎فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان با اشاره به بهره‎برداری از 34 پروژه از محل اعتبارات دهیاری در هفته دولت گفت: 40 پروژه روستایی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

بهره‎برداری از 34 پروژه از محل اعتبارات دهیاری در هفته دولت/ افتتاح 40 پروژه در دهه‎فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن نوروزی بعدازظهر امروز در دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: دبیرخانه قوانین و مقررات کمیسیون ماده 92 کارهای جدیدی را در این حوزه در حال انجام دارد که نیاز به همکاری و نظارت قوی فرمانداران بر ساخت و سازهای غیرمجاز در این زمینه احساس می‎شود.

وی در خصوص بیمه منازل مسکونی روستاییان خاطرنشان کرد: دهیاران باید در فرهنگسازی بیمه روستاها تلاش کنند و  هماهنگی با شورای اسلامی و بخشداران تا نهایی شدن بیمه مسکونی در روستاها در برنامه قرار بگیرد.

* نیاز 40 ماشین انتقال سوخت در گرگان/ نظارت دهیاران در توزیع نفت سفید ضروری است

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان متذکر شد: اگر مشکلاتی در زمان افت گاز به وجود بیاید، شرکت نفت با مشکلاتی برای توزیع به روستاها مواجه خواهد شد که البته برای توزیع نفت سفید در شهرستان مشکلی وجود ندارد.

نوروزی اضافه کرد: در شهرستان گرگان 12 ماشین انتقال سوخت داریم، در حالی که این شهرستان به 40 ماشین نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در توزیع نفت سفید در روستاها نظارت دهیاران جدی و ضروری است، ابراز داشت: باید با همکاری دوستان در شرکت نفت در راستای توزیع نفت سفید همکاری لازم وجود داشته باشد تا در تامین نیاز با مشکلی مواجه نشویم.

بهره‎برداری از 34 پروژه از محل اعتبارات دهیاری در هفته دولت

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان یادآور شد: در هفته دولت 34 پروژه از محل اعتبارات دهیاری با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان به بهره‎برداری رسید.

به گفته نوروزی، ساختمان دهیاری‎ها، بوستان‎های محلی و دو باب سالن ورزشی در شهرستان بندرگز در دهه فجر امسال از محل اعتبارات دهیاری افتتاح می‎شوند.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری برگزاری سومین المپیاد علمی دهیاران به صورت ملی در البرز برگزار شد که 19 دهیار گلستانی در آزمون شرکت کردند و نمرات خوبی نیز گرفتند.

* برگزاری 300 برنامه ورزش‎های بومی در روستاهای گلستان

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت‎های شاخصی از دهیاران و بخشداران شاهد بودیم که از جمله می‎توان به راه‎اندازی 14 کمپ گردشگری در مبادی ورودی و خروجی روستا، کمیته روستایی، انعقاد تفاهم‎نامه با سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگی، تجهیز خانه‎های قرآنی، برگزاری 300 برنامه در قالب برنامه‎های ورزش‎های بومی اشاره کرد.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول