اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی دهه فجر رودبار خبر داد

برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در رودبار

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی دهه فجر رودبار از برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور بعد از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی رودبار، اظهار کرد: آگاهی دادن و آشنایی تمام آحاد جامعه نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط روحانیون طرح هجرت، دائم و ائمه جماعات در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه، تمام افراد جامعه نسبت به انقلاب مسئول هستند، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها نام اسلام، تشیع و ولایت به گوش مردم رسیده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی تمام گفته‌ها و شنیده‌ها عینیت یافت.

این مسئول درک عملی اسلام، تشیع و ولایت‌پذیری را ارمغان ا نقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برای شکر این نعمت وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی حفظ و ارتقای ارزش‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ارتقا و پویایی جامعه و نسل‌های آینده انقلاب ضروری است.

عباسپور با اشاره به کلامی از رهبر کبیر انقلاب که فرمود مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید، گفت: شیاطین، استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب همواره نسبت به اسلام و ارزش‌های انقلاب حالت تهاجمی دارند.

وی با اشاره به اهمیت وجود مساجد خاطرنشان کرد: مساجد بهترین پایگاه و محل تجمع مسلمانان بوده و یکی از مهم‌ترین کانون اسلامی برای مقابله با دشمنان انقلاب است.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار، افزود: دشمنان نظام در طول 34 سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به شرایط زمانی توطئه‌های مختلفی را علیه کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های دشمن را ضروری دانست و یادآور شد: آگاهی دادن جوانان توسط پیشکسوتان انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

عباسپور با بیان اینکه دشمن برای تضعیف جایگاه مسئولان برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: مسئولان نظام می‌توانند با صداقت و خدمت بدون ریا برای مردم وفاداری خود به نظام و مردم را به اثبات برسانند.

وی درباره نقش مساجد در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مساجد به عنوان قطب فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در معرفی و حفظ ارزش‌های انقلاب دارند.

مسئول کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی دهه فجر رودبار اجرای برنامه‌های دهه فجر در مساجد را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سوق دادن برنامه‌های دهه فجر در مساجد علاوه بر حفظ این پایگاه دینی موجب ناکامی دشمن می‌شود.

ا‌نتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول