اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

اجرای 34 ویژه برنامه دهه فجر در روستاهای گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای 34 ویژه برنامه دهه مبارک فجر در روستاهای استان خبر داد.

اجرای 34 ویژه برنامه دهه فجر در روستاهای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در نخستین نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هدف از برگزاری این نشست را ارائه گزارش‌ فعالیت‌های مربوط به کمیته‌ها به ویژه پیشنهاد انجام دو ویژه برنامه متفاوت با سال‌های گذشته توسط مسئول هر کمیته ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سی‌و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پیش است، اظهار کرد: هر سال برنامه‌هایی در این زمینه اعلام می‌شود و کمیته‌ها شکل می‌گیرند که فعالیت‌های خود را اعلام می‌کنند.

این مسئول با قدردانی از دست‌اندرکاران کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی در راه‌اندازی پایگاه خبری‌تحلیلی «گیل‌فجر» گفت: مسئولان این کمیته بستر لازم برای معرفی برنامه‌های دهه فجر را فراهم کردند و تمام اخبار دهه فجر استان در این پایگاه ثبت و منتشر می‌شود که اقدامی جدید کمیته اطلاع‌رسانی است.

اشجری بر ضرورت توجه به برنامه‌های جوانان در امور فرهنگی و جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به برنامه‌های ورزش و جوانان، گستردگی فعالیت این کمیته مورد انتظار است.

وی با تصریح بر اینکه فعالیت مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر رسانه‌ای می‌شود، اذعان کرد: از اول تا چهارم بهمن مسئولان کمیته‌ها روزانه برنامه‌های خود را با حضور رسانه‌ها اعلام می‌کنند.

این مسئول از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر در 34 روستای استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

وی پخش کلیپ 15 دقیقه‌ای لحظه ورود امام (ره) در ساعت 9.33 دقیقه روز 12 بهمن در تمام دستگاه‌های اجرایی استان را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: در این روز با پخش شیرینی نشاط خاصی بین مردم ایجاد می‌شود.

اشجری با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی غربت ویژه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های استان با نام شهدای انقلاب افتتاح شوند تا نامشان از غربت بیرون آید.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، فعالیت‌ ستاد دهه فجر استان در سال جاری را متفاوت‌تر از سال گذشته خواند و اظهار کرد: این فعالیت قابل قدردانی است.

عزیز پورعزیزی، راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی گیل فجر را اقدامی خوب در ستاد دهه فجر توصیف کرد و افزود: در استان سازمان‌ها و نهادها برنامه‌های ابلاغی خود را طبق کارهایی که انجام می‌دهند، ارائه می‌کنند.

وی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و یا معاونان و نمایندگان تام‌الاختیار آنها را در جلسه ستاد دهه فجر ضروری دانست و تصریح کرد: در این جلسه‌ها برنامه‌ها و پیشنهادها ارائه و با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول انجام برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی را از موضوع‌های مهم نامید و برگزاری مردمی برنامه‌های جشن انقلاب را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش فارس، ستاد دهه فجر گیلان دارای 24 کمیته است که در جلسه مذکور تنها دو نفر از مدیران کل استان، خلیل حنیف مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی و احمد اسماعیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان حضور یافتند و بقیه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان معاونان و یا نمایندگانی از طرف خود را به جلسه مذکور اعزام کردند.

مسئولان برخی از کمیته‌های ستاد دهه فجر گیلان نیز شخصا حضور یافته بودند.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول