اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

دهه فجر فرصت معرفی کارآمدی نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا توانمندی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و کارآمدی جمهوری اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

دهه فجر فرصت معرفی کارآمدی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان همدان اظهار داشت: دهه فجر امسال که سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی است فرصتی است تا تمام توانمندی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و کارآمدی جمهوری اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان سعی دارند تا ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران را در جهان نشان دهند غافل از اینکه با خودباوری و پیشرفت‌هایی که هر روز در ایران اتفاق می‌افتد نشان از پیشرفت افتخارآفرین ما دارد و این کارآمدی ما را در جهان به نمایش می‌گذارد.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه ایران از حیث تولید علم 11 برابر کشور‌های منطقه رشد داشته است، تصریح کرد: یک دانشمند اروپایی سال 2011 را در اروپا به نام سال ایران نامگذاری کرده است چرا که در منطقه ایران با رشد 20 درصدی در علم مقام نخست را دارد و این موضوع را با تولید 33 هزار مقاله در منطقه نشان داده است.

وی ادامه داد: ایران با تولید ابررایانه که تاکنون چند کشور قدرتمند جهان آن را تولید کرده و با ساخت کشتی اقیانوس‌پیما و تولید واکسن و رادیو دارو‌ها و ... خود را در تمام عرصه‌ها ثابت کرده و این از افتخارات ما است.

قهرمانی‌مطلق تأکید کرد: چهره ایران‌هراسی که در ذهن غربی‌ها ساختند نشان از مظلومیت ایرانی است و امروز آنچه که در انقلاب در درون خودش اتفاق افتاد برای جهانیان تبیین نشده و یا امکان تبیین به آن ندادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در کشور‌هایی که داعیه‌ پیشرفت دارند نیز اجازه آزادی به آن‌ها داده نمی‌شود اما این آزادی و نقد را در ایران به‌وضوح شاهد هستیم و این آزادی و آرامش را مدیون سیاستگذاری و زحمات حضرت امام (ره) هستیم و در تمام این دوران‌ها کلید و رمز موفقیت جمهوری اسلامی همین ولایت فقیه است.

تشکیل 20 کمیته برای هماهنگی برنامه‌های دهه فجر

فرماندار شهرستان همدان به تشکیل کمیته 20 گانه برای اجرای بهتر مراسم دهه فجر اشاره و اذعان کرد: 20 کمیته برای ستاد دهه فجر مشخص شده که این کمیته‌ها متشکل از کمیته‌های مراسم، امنیت و انتظامات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، زنان و خانواده، ایثارگران، اصناف، کارگری بسیج و نیرو‌های مسلح، اساتید و دانشجویی، کودک و نوجوان، مساجد، قرآن و هیئت‌های مذهبی است.

وی ادامه داد: از دیگر کمیته‌های فعال برای برگزاری دهه فجر کمیته ورزش و جوانان، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، فضاسازی و تزئینات و در آخر کمیته ارزیابی و نظارت است که برای دهه فجر برنامه‌ریزی می‌کنند.

قهرمانی‌مطلق در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه فجر افزود: برنامه‌ها باید با همکاری و هماهنگی کمیته‌ها و جشن‌ها مردمی و متناسب با شعار سال که اقتصاد مقاومتی است، اجرا شود.

وی به نقش حضور مردم در طول پیروزی انقلاب اشاره و تأکید کرد: در تمام این دوران و از پیروزی انقلاب تاکنون نقش پررنگ و در صحنه مردم را نباید فراموش کنیم و در تمام برنامه‌ها باید مشارکت مردم را نیز در نظر بگیریم.

فرماندار شهرستان همدان در پایان گفت: در دهه فجر هر روز را با یک نامگذاری مشخص کردند که برنامه‌ها نیز باید متناسب با آن روز صورت بگیرد.

انتهای پیام/89007/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول