اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان خبر داد

صدور کارت شناسایی ویژه خبرنگاران دهه فجر گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از صدور کارت شناسایی ویژه برای خبرنگاران و عکاسان ستاد دهه فجر در 16 شهرستان استان تا 10 دی‌ماه امسال خبر داد.

صدور کارت شناسایی ویژه خبرنگاران دهه فجر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه سادات ثابت در سومین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه رسانه‌ها تمام توان خود را برای پوشش اخبار دهه فجر گیلان بسیج می‌کنند، اظهار کرد: شاهد ساختار جدید در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر هستیم.

وی برنامه‌محوری راهبردی را از ویژگی‌های کمیته مذکور دانست و افزود: رسانه‌ها با هوشمندی و بصیرت، «نه» محکم مردم به فتنه‌گران و مستکبران را برای جهانیان تبیین کنند.

مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان گفت: فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری و مکتوب برای پوشش خبری برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، انعکاس اطلاعیه‌، بیانیه‌ و اعلام مواضع ستاد در مواقع لزوم از طریق خبرگزاری‌ها، جراید کثیرالانتشار و صدا و سیما، دعوت از خبرنگاران و فراهم کردن تمهیدات مناسب برای انجام مصاحبه‌ با مسئولان ستادها و کمیته‌های تخصصی به منظور اعلام برنامه‌ها، فراهم‌سازی زمینه مشارکت رسانه‌ها و انجام هماهنگی لازم برای توجه بیشتر آنها به انتشار مقالات، گزارش‌ها و موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از اهم وظایف و ماموریت‌های کلی اعضای این کمیته است.

ثابت با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه تا به امروز با تمام قوا در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال باید با امید و مسئولیت‌پذیری و حساسیت بیشتر آن را پیگیری کنند و انتظار می‌رود در راستای انعکاس تمام فعالیت‌های ستاد به صورت مطلوب و کامل شاهد بیشترین تلاش اصحاب رسانه باشیم.

*زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی گیلان منتشر می‌شود

وی با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی در جهان مدیون خون پاک شهدا است، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی گیلان در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان با تاکید بر حضور پرشور خبرنگاران شهرستانی و مرکز استان برای پوشش اخبار دهه فجر، تصریح کرد: ویژه‌نامه‌های فجر انقلاب اسلامی به صورت مکتوب و دیجیتال منتشر و برای تمام خبرنگاران و عکاسان ستاد دهه فجر گیلان کارت شناسایی ویژه‌ای تا 10 دی امسال صادر می‌شود.

وی خواستار همدلی بیش از پیش رسانه‌ها در بازتاب اخبار دهه فجر گیلان شد و بر نقش موثر رسانه‌ها در بازتاب عملکرد انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد.

ثابت با اشاره به اینکه باید تمام ظرفیت‌های رسانه در اختیار انعکاس ارزش‌های کسب شده ملت ایران قرار داده شود، یادآور شد: بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب و نیز آگاهی آحاد مردم از ارزش‌های انقلاب باشکوه ایران بسیار ضرورت دارد که تحقق این امر در استفاده جامع از ظرفیت‌های رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب امکانپذیر است.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول