اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد:

جشن‌های دهه فجر امسال با شادی و شکوه برگزار می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت تقارن دهه فجر امسال با ماه ربیع‌الاول جشن‌های دهه فجر امسال با شادی و شکوه تمام برگزار خواهند شد.

جشن‌های دهه فجر امسال با شادی و شکوه برگزار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج اسماعیل گشتاسب در جمع برخی اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شکوه و شادی بیشتری برگزار می‌شوند.

جانشین ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی کمیته‌های مختلف در این ستاد، کمیته روستایی عشایری را گسترده‌ترین کمیته خواند و اظهار امیدواری کرد تا با بهره‌گیری از این ظرفیت بتوانیم جشن‌های در خور شأنی را در جای جای این استان برگزار کنیم.

وی تقارن ایام دهه فجر با ماه مبارک ربیع‌الاول را عاملی برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر با شادی و شور بیشتر دانست.

گشتاسب با بیان اینکه تلاش در برگزاری مرتب و به موقع جلسات این کمیته برای هم اندیشی بیشتر و پیگیری مستمر برنامه‌ها تا حصول نتیجه است، گفت: کمیته روستایی و عشایری در طی سالیان گذشته همواره جزء کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر این استان بوده که امید است امسال نیز با دقت و تلاش مضاعف در راستای انجام برنامه‌های شاد و مفرح در نقاط روستایی وعشایری شاهد موفقیت بیش از پیش این کمیته در رسالت و مأموریت‌های خود باشیم.

رئیس کمیته عشایری روستایی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: همه موفقیت نظام اسلامی ما به برکت مکتب عاشورا و راهی است که حسین بن علی (ع)به ما نشان داد تا همیشه تاریخ نجات‌دهنده و هدایت‌گر عبرت‌آموزان باشد.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: پیشرفت‌های علمی نظام و موفقیت‌های جوانان ما در تمام عرصه‌ها مدیون خون جوانانی است که که مکتب عاشورا را الگوی خود می‌دانستند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر ادامه داد: کمیته روستایی وعشایری با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برگ زرین دیگری به صفحات سراسر افتخار مردم این استان اضافه خواهد کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بیوراحمد خاطرنشان کرد: با پشتوانه مردمی نظام و انقلاب امسال نیز جشن‌های دهه مبارک فجر با شکوه خاص در همه مناطق روستایی و عشایری استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82005/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول