اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان تاکید کرد:

دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردها

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنم برای برقراری ارتباط و تعامل مطلوب و منطقی با مردم برای تبیین حجم خدمات انجام شده و دستاوردهای انقلاب در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است.

دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردها

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد آریانپور ظهر امروز در نشست کمیته سازمان‌ها و نهادهای ستاد دهه فجر استان لرستان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی مطلوب از خدمات نظام و دولت، گفت: ارائه و تدوین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 33 سال گذشته باید به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی شوند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است، گفت: موفقیت در این عرصه نیازمند همراهی و همکاری مطلوب و گسترده همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی و برنامه‌ریزی دقیق و مشخص در قالب سیاست‌ها و اهداف فعالیت‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: تهیه و توزیع بروشور، تابلوهای تبلیغاتی، فیلم و نماهنگ، نشست‌های خبری و برنامه‌ریزی برای حضور و بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرا با استفاده از ظرفیت مناسب رسانه‌ها و مطبوعات به خصوص صدا و سیما، از جمله اقدامات موثر به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته در ایام دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه براساس اعلام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر با محوریت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده، گفت: محور فعالیت‌های این کمیته زمینه‌سازی برای اطلاع‌رسانی و انعکاس هرچه بهتر و گسترده‌تر حجم وسیع خدمات و تلاش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

مسئول کمیته سازمان‌ها و نهادهای ستاد دهه فجر استان لرستان گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط و تعامل مطلوب و منطقی با مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و تبیین حجم خدمات انجام شده و دستاوردهای انقلاب در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در ادامه از ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کارشناسان و فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این مجموعه اطلاعاتی با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان ایجاد و تا دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

آریانپور تصریح کرد: در این زمینه ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به ارائه اطلاعات کارشناسان و مجموعه کارکنان شاغل دراین بخش برای ثبت در بانک اطلاعاتی اقدام کنند.

این نشست با هدف برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی و همکاری لازم در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر در حوزه فعالیت‌های خبری، اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌ها و خدمات گسترده عمرانی و خدماتی انجام شده در استان تشکیل شد.

انتهای پیام/2304/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول