اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

شکوه انقلاب را در جشن‌های دهه فجر استان مرکزی به نمایش می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به اینکه شکوه و عظمت انقلاب را در جشن‌های دهه فجر به نمایش خواهیم گذاشت، خواستار برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان شد.

شکوه انقلاب را در جشن‌های دهه فجر استان مرکزی به نمایش می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی اظهار داشت: دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است، که باید کوشید برنامه‌های این دهه را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کرد.

وی تصریح کرد: تلاش به منظور مردمی‌ برگزار کردن جشن‌های دهه فجر از موضوعات بسیار مهمی است که مسئولان باید بسترهای لازم را برای این مهم فراهم سازند.

استاندار مرکزی ادامه داد: در سال‌های گذشته استان مرکزی یکی از استان‌های برتر کشور در امر برگزاری برنامه‌های دهه فجر بود که امسال نیز باید بکوشند موفق به کسب این عنوان شوند.

شعبانی‌فرد با اشاره به برگزاری سه هزار ویژه برنامه مختلف در سال گذشته خاطر نشان ساخت: تلاش در راستای افزایش سطح کمی و کیفی برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال 22 کمیته استانی و 12 ستاد شهرستانی با مسئولیت فرمانداران هر شهرستان در استان تشکیل می‌شود.

استاندار مرکزی تقویت هویت ملی و استمرار و توسعه انقلاب اسلامی، بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی، تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی،  ترویج و تعمیق ارزش‌ها و برجسته‌سازی شعارهای انقلاب اسلامی، تبیین نقش انقلاب در تقویت باورهای دینی، خودباوری، اعتماد به توانمندی‌های بومی و ملی، برجسته سازی نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی و... را از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/87001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول