اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خبر داد

تشکیل 18 کمیته ستاد دهه فجر در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا از تشکیل ستاد دهه فجر با عضویت و مشارکت 18 کمیته در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 18 کمیته ستاد دهه فجر در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور در نخستین جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردمی انقلابی با رهبری امام راحل است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ستاد دهه فجر در صومعه‌سرا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق و تاثیر‌گذار بود، افزود: تمام برنامه‌ریزی‌های امسال باید کیفی‌تر از گذشته و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌ها و مراسم‌های دهه فجر سال گذشته در سطح مساجد این شهرستان، گفت: سال گذشته 33 مسجد در صومعه‌سرا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پذیرای برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب بودند.

وی ادامه داد: از تعداد مساجد مذکور بالغ بر 10 مسجد به صورت محوری به برگزاری برنامه‌های دهه فجر می‌پرداختند.

احمدی‌پور اتخاذ برنامه‌های امسال دهه فجر در صومعه‌سرا را فرهنگی و با مشارکت و حضور حداکثری جوانان برشمرد و افزود: دهه فجر بیش از همه باید برای جوانان و نوجوانان تبیین و شفاف‌سازی شود.

وی از تشکیل کمیته‌های 18 گانه ستاد دهه فجر در صومعه‌سرا خبر داد و اذعان کرد: مسئولیت اجرای هر کمیته به نهادها و اداره‌های مختلف سپرده شده است.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، مسئولیت کمیته اصناف با مجمع صنفی و اتحادیه‌ها، مسئولیت انجمن‌ها، کانون‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی با اداره تبلیغات، کمیته بسیج و مراسم با سپاه، کمیته روستایی و عشایری با اداره جهاد کشاورزی و کمیته زنان و خانواده، کمیته اطلاع‌رسانی با نماینده صدا و سیما با مسئولیت کمیته بانوان فرمانداری صومعه‌سرا است.

وی، مسئولیت کمیته دانش‌آموزی را با آموزش و پرورش، کمیته تربیت بدنی با اداره ورزش و جوانان، کمیته کودکان و نوجوانان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمیته کارگری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولیت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با اداره تبلیغات صومعه‌سرا است.

انتهای پیام/84003/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول