اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

جایگاه سی‌.ان‌.جی آبپخش دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: با اختصاص 124 میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی جایگاه سوخت سی.ان.جی در آبپخش شاهد افتتاح این مرکز در دهه فجر خواهیم بود.

جایگاه سی‌.ان‌.جی آبپخش دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: جوامع انسانی نیازهای متعددی را در خود جای داده‌اند و مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد زمینه را برای تحقق حداکثری این نیازها فراهم کنند.

وی امنیت را از نیازهای اساسی مردم آبپخش برشمرد و افزود: جمعیت بالای این بخش نیازمند استقرار امکانات مضاعف به‌منظور برقراری امینت است و استقرار فرماندهی انتظامی بخش از مهم‌ترین نیازهای این بخش برای ارتقای سطح امنیت است.

خرم‌روز خاطرنشان کرد: بارش‌های شدید و وقوع سیلاب در شهرستان دشتستان خسارت زیادی به بخش آبپخش وارد کرده و بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، 60 میلیارد ریال خسارت به صنعت کشاورزی در منطقه آبپخش وارد شده است.

بخشدار آبپخش با اشاره به وقوع خسارت به 210 خانوار بخش آبپخش بر اثر وقوع سیل، ابراز داشت: بر اثر وقوع سیل بیش از 210 خانوار آبپخشی دچار آسیب شدند که 110 مورد مربوط به روستاها و 100 مورد شهری و مربوط به مرکز بخش بوده است.

خرم‌روز یادآور شد: تاکنون 172 منزل به‌منظور ترمیم و بازسازی  به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان معرفی شده‌اند که در بین این منازل، خانه‌‌هایی وجود دارد که بین 70 تا 100 درصد آسیب دیده‌اند و به زودی وام‌ها و تسهیلاتی برای بازسازی این منازل اختصاص خواهد یافت.

وی در خصوص اعتبارات عمرانی بخش آبپخش در سال جاری گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته بیش از 60 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به بخش آبپخش اختصاص یافته و این میزان سهم به‌سزایی از نیازهای عمرانی آبپخش را مرتفع خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با جذب این اعتبار و اختصاص یک سوم در حوزه شهری و روستایی، یک سوم در حوزه راه و مابقی در حوزه فرهنگی تا حدی مشکلات ایجاد شده را حل کنیم.

بخشدار آبپخش با اشاره به افتتاح جایگاه سی‌.ان.جی آبپخش در دهه فجر سال جاری بیان داشت: با اختصاص 124 میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی جایگاه سوخت سی.ان.جی در آبپخش شاهد افتتاح این مرکز در دهه فجر خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول