اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین تیپ 37 حضرت عباس (ع) اردبیل:

دشمن از روحیه عاشورایی ملت ایران بیمناک است

خبرگزاری فارس: جانشین تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن از روحیه عاشورایی ملت ایران که با آن به توفیقات بی‌نظیر دست یافته همچنان بیمناک بوده و در هراس و واهمه به سر می‌برد.

دشمن از روحیه عاشورایی ملت ایران بیمناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا مرادی عصر امروز در رزمایش بسیجیان شهرستان مشگین اظهار داشت: قدرت و صلابتی که برگرفته از اصول و ارزش‌های اسلامی و دینی باشد به هیچ وجه خدشه‌بردار نیست بلکه روز به روز بر صلابت و دامنه آن افزوده می‌شود.

وی با یادآوری اینکه بسیجیان نظام اسلامی ما در اوج آمادگی و اقتدار در کنار سایر نیروهای مسلح دشمن را به عجز و ناتوانی کشاندند، تصریح کرد: در جنگ هشت ساله رزمندگان و بسیجیان ما آزمونی موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشتند که همین دلاوری‌ها و برجستگی‌ها سبب شده دشمنان نظام اسلامی ما همچنان از حرکت رعدآسای بسیجیان در خوف و هراس به سر ببرند.

مرادی با یادآوری اینکه دشمنان این نظام شبانه‌روز تلاش و کوشش خود را به کار گرفتند تا شاید این ملت را از اهداف آرمانی خود دور کنند، خاطر نشان کرد: آنچه که در این بین دیدنی است اینکه استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها خود را مغموم کرده و شکستشان را حتمی‌تر از هر زمان دیگر توصیف کرده و بیان می‌کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: این اعتراف شکست از سوی دشمن بزرگ‌ترین پیروزی برای ملتی است که بیش از 34 سال است با مرام حسینی و زینبی در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و کوچک‌ترین باجی را به دشمن نداده است.

وی با اعلام اینکه دشمنان این نظام از این قدرت و صلابت پایان‌ناپذیر در نگرانی به سر می‌برند، بیان کرد: نظام غرب احساس می‌کرد این ملت بعد از تحریم‌های فلج‌کننده از اصول و مبانی خود عقب‌نشینی می‌کند در حالی که با صلابتی روزافزون این ملت تحریم‌های دشمنان را پشت سر گذاشته و با تکیه بر فرمان مقام معظم رهبری در احیای اقتصاد مقاومتی از این پیچ تاریخی نیز به شایستگی عبور می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه یادآور شد: دشمن آرزوی همیشگی خود را بار دیگر به گور می‌برد که این ملت دست تسلیم به سر برده باشد و یا بخواهد در برابر افیون‌گری آنها تسلیم شده و یا اقدامات آنها را بپذیرند.

مرادی در ادامه گفت: بسیجیان ما در رزمایش حفظ آمادگی گردان‌های مختلف با رمز یا نصارات‌الحسین حضور یافته و با روحیه‌ای مضاعف و برگرفته از آرمان اصیل مکتب حسینی اندیشه‌ها و اهدافشان را به نمایش می‌گذارند.

در این رزمایش گردان علی‌اصغر که یادگاری از شهید محمود بنی‌هاشم بوده و در طول هشت سال جنگ تحمیلی به گردان خط‌شکن معروف بوده در دو روز توانمندی‌هایشان را در شهر مشگین به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/62001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول