اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

تسلیم در برابر تحریم، تن دادن به خواسته دشمنان است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌های امروز به مراتب دشوارتر از دوران دفاع مقدس است اما اگر در برابر این تحریم‌ها تسلیم شویم در واقع تن به خواسته دشمن داده‌ایم.

تسلیم در برابر تحریم، تن دادن به خواسته دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در یادواره شقایق‌های آسمانی مهریز، گرامیداشت شهدای پایگاه شهید مطهری این شهرستان اظهار داشت: تحریم‌های امروز به مراتب دشوارتر از دوران دفاع مقدس است اما، مردم ما مثل گذشته تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: این دوره جدید تشدید تحریم‌ها که در واقع یک جنگ اقتصادی است، شباهت‌هایی با دوران هشت سال دفاع مقدس دارد که اهداف دشمن با همان شیوه‌های ناجوانمردانه در هر دوره قابل تشخیص است و از سوی دیگر در مقابله با آن می‌توان از تجارب ارزنده آن دوران سود جست.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره علت تحریم‌های اعمالی علیه ایران گفت: دشمنان ما را تحریم می‌کنند تا ما را بترسانند اما باید بدانند که ما اهل مقاومت هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان اگر ما را تحریم نمی‌کردند هم‌اکنون کشور و ملت ما این عظمت و اقتدار را نداشت و چون یک دانش‌آموز و دانشجو اگر امتحان ندهد به موفقیت نمی‌رسد همان طور که آن دانش‌آموز موفق از امتحان بدش می‌آید اما امتحان تضمین‌کننده موفقیتش است ما نیز از تحریم بدمان می‌آید اما تحریم موجب پیشرفت و خودباوری ما است.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید از شهدا در همه امور سرمشق بگیریم، عنوان کرد: شهدا اهل دویدن و مجاهدت بودند و ما نیز باید همینطور باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غرب و آمریکا گمان می‌کنند با مردمی طرف هستند که بدون کمک آنها به زمین می‌خورند از این‌رو اگر در برابر تهدیدات و تحریم‌های آنان بترسیم در حقیقت به خواسته آنان تن داده‌ایم.

وی با مقایسه دوران دفاع مقدس با شرایط فعلی گفت:‌ ما امروز دچار جنگ نیستیم و فقط در شرایط تحریم قرار داریم، اما دشمنان در وضعیت بسیار بدتری نسبت به گذشته به سر می‌برند و ما در حال اوج گرفتن هستیم.

انتهای پیام/90005/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول