اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه گلستان:

زن ایرانی بزرگ‌ترین مانع هجمه‎های فرهنگی دشمن است

خبرگزاری فارس: مدرس دانشگاه گلستان گفت: زن ایرانی بزرگ‌ترین مانع هجمه‎های فرهنگی دشمن است.

زن ایرانی بزرگ‌ترین مانع هجمه‎های فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهرشاد شبابی عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ساختاری سیاسی الهام گرفته از شرع با تجارب و پشتوانه‎های علمی، سیاسی، سنت و فقه پویا دارد و پرچم آزادی اندیشه، استقلال، نفی استکبار و استبداد را بلند کرده از این رو در چنین شرایطی دشمن طراحی استراتژی خود را که در راس آن زنان و جوانان قرار می‎گیرند را به شیوه‎های مختلف پیاده‎سازی می‎کند.

وی تصریح کرد: بعد از خارج شدن زمین از دو قطبی بودن و تمرکز قدرت در غرب و آمریکا، صاحبان قدرت برای اشغال ذخایر و سرمایه‎ها  تغییر فرهنگ و ارزش‎های جوامع را راهبرد اصلی خود می‎دانند چراکه فرهنگ هر ملت منحصربه‎فرد است و تمام لایه‎های زندگی مردم را در بر می‎گیرد.

شبابی اذعان داشت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل جامعه ما مشکلات اقتصادی است که بخشی از آن شامل بسترسازی دشمن و بخش دیگر ممکن است اشتباه مدیران باشد اما آنچه کمک می‎کند که از این تونل زمانی راحت‎تر عبور کنیم شناسایی صحنه نبرد و خنثی کردن حربه‎های دشمن است.

این استاد دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه ما با کم‎کاری قشر تحصیلکرده در مقابل تلاش روزافزون دشمن مواجه هستیم از این رو باید تولید مطلب و جریان‎سازی در جهت مخالف جریان‎های  فضای سایبری داشته باشیم.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول