اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس:

رسانه‌های دشمن قصد ناامید کردن مردم ایران را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس گفت: رسانه‌های دشمن قصد ناامید کردن مردم ایران را دارند.

رسانه‌های دشمن قصد ناامید کردن مردم ایران را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام اصغر کلارستاقی‌نژادمختاری عصر امروز در نخستین نشست خبری خود از خبرنگاران به عنوان یکی از عوامل پیشرفت جامعه یاد کرد و گفت: فرهنگ، ارشاد و اسلام سه نام از معارف دینی ما است که اداره ارشاد اسلامی با خود یدک می‌کشد و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا با حضور و عملکرد شایسته در جامعه بتوانیم مؤثر واقع شویم.

وی افزود: نخستین رخداد فرهنگی در جامعه نگاه‌ها را به سمت اداره ارشاد معطوف می‌سازد و اگر این اداره نتواند در سطح شهرستان حرفی برای گفتن داشته باشد یقینا یک جای کار آن می‌لنگد.

وی از اخلاق به عنوان یکی از پایه‌های اصلی رسالت یاد کرد و گفت: اخلاق در رسانه و استفاده درست از قلم باید در سرلوحه کار قرار گیرد چرا که به قلمی که در دستان شما است در قرآن سوگند یاد شده و این نشان می‌دهد قلم از جایگاه و ارزش والایی برخوردار است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی چالوس با تاکید بر حضور مؤثر ارشاد در بهبود وضع فرهنگی شهر اظهار داشت: خبرنگاران باید آنچه را که شایسته شهر و شخصیت چالوس است قلم زده و قدم بردارید تا هویت و عظمت شهر چالوس حفظ شود.

کلارستاقی‌نژاد با بیان اینکه چالوس به عنوان قدمگاه چندین یک هزار شهید والامقام دارای ارزش و قداست بالایی است، تصریح کرد: به این بیندیشید که هر قلمی که می‌زنید خداوند ناظر بر اعمال شما است پس سعی کنید در قلم و نگاه خود به چالوس، فضا را با نشاط و شادابی ببینید و موجب ایجاد روحیه مثبت در جامعه شوید.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق رسانه‌های مختلف سعی در ناامید کردن مردم ایران دارد، گفت: برای نظام اسلامی خون‌های بسیاری ریخته شده و این شما هستید که می‌توانید با قلم خود ادامه دهنده راه شهدا باشید.

کلارستاقی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید داشته‌ها و پتانسیل‌های چالوس را به مردم معرفی کنید، افزود: بسیاری از شخصیت‌های شهرستان در ادوار مختلف به قلم نیامدند، با توجه به اینکه چالش‌های زیادی در جامعه وجود دارد که نیاز به شناسایی و معرفی دارند تا بتوان با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های هدفمند موفق عمل کرد.

رئیس ارشاد چالوس با بیان اینکه خبرنگار باید دردهای جامعه را بشناسد و آنها را به چالش بکشاند، افزود: دشمن همواره دست روی دردهای جامعه گذاشته و روی آنها کار می‌کند، ضمن اینکه همواره نسبت به مسائل مذهبی همچون غدیر، بعثت و عاشورا حساس بوده و با نقشه‌ها و طرح‌های مختلف سعی در تضعیف ایمان مردم دارد که خوشبختانه ملت ایران با هوشیاری و حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی یادآور شد: قلم به عنوان بهترین و مهمترین سلاح در مقابل دشمن از کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/2296/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول