اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقتصاد مقاومتی راهبرد مقابله با تحریم‌ها – 34

زنگانه: اقتصاد مقاومتی نسخه مقابله با تهدیدهای دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری استراتژیک، مناسب‎ترین نسخه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

زنگانه: اقتصاد مقاومتی نسخه مقابله با تهدیدهای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، میثم زنگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران استان در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، عملی کردن شعار سال، بها دادن به نخبگان، توجه ویژه به باغداران و کشاورزان، حمایت از ابداعات و اختراعات، گسترش مراکز علمی ـ تحقیقاتی، ارائه سخنرانی در محافل علمی و تخصصی، بسته‎بندی‎های جذاب و حفظ ظاهر، تولید علم، شناسایی چالش‎ها و نقاط ضعف، برگزاری دوره‎های آموزشی، مقاوم‎سازی جبهه اقتصاد از طریق کیفیت، دعوت از اساتید فن و متخصصان، توجه ویژه به روستاییان، رعایت استاندارد، صادراتی شدن و نیازسنجی را می‎طلبد.

وی تصریح کرد: اکنون در شرایطی که فتنه‎ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرا گرفته و ناحق در صدد حق جلوه ‎دادن خود است دانشجویان بسیجی به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه‎ای صدچندان بر دوش دارد تا با نصب‎العین قرار دادن منویات ولی امر مسلمین، مبنی بر مسلح شدن به سلاح بصیرت از سوءاستفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگیری کند.

معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان گلستان ابراز داشت: در شرایطی که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده، به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

زنگانه تاکید کرد: در چنین شرایطی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری استراتژیک، مناسب‎ترین نسخه مقابله با این تهدیدات بوده و در کنار دیگر اقشار فهیم و فرهیخته کشور همچون همیشه مدافع اسلام، انقلاب، خون شهدا و آرمان‎های آنان خواهیم بود.

معاونت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی راهکار مشترک بسیاری از کشورهایی است که منافعشان در تضعیف و کشاندن نظام پای میز مذاکره با آمریکا است، تا بدین وسیله شعله‎های برافروخته بیداری اسلامی را که خاستگاه اصلی آن انقلاب اسلامی است خاموش کنند و مانع هرگونه اعتراض علیه برنامه‎های استکباری خود شوند.

زنگانه خاطرنشان کرد: در این راستا اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهکارهای استراتژیک از سوی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این تحریم‎ها و به حداقل رساندن آسیب‎های اقتصادی اتخاذ شده است.

وی یادآور شد: همان گونه که غلبه بر دشمن در جنگ‎های نظامی و نبردهای تن به تن مستلزم داشتن آموزش، تجربه و مقاومت است و راهکارهای خاص خود را می‎طلبد، توفیق در سنگر اقتصاد و غلبه بر تحریم‎های اقتصادی مستلزم فراگیری راهکارهای مناسب با این نوع نبرد است تا بتواند موفقیت و استقلال در عرصه اقتصادی را برای کشور در پی داشته باشد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول