اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ساری:

دشمن قصد بهره‌برداری سیاسی از موقعیت اقتصادی کشور را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: دشمن قصد دارد از موقعیت اجتماعی و اقتصادی کشور بهره‌برداری سیاسی کند.

دشمن قصد بهره‌برداری سیاسی از موقعیت اقتصادی کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در رزمایش الزهرای بسیج خواهران ناحیه ساری با بیان اینکه کشور و انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب مورد تهدید و تهاجم دشمنان قرار گرفته است، اظهار داشت: علت اصلی تهاجم دشمن به کشور آرمان‌های نظام اسلامی است که مورد تاکید امام و رهبری قرار دارد.

وی ادامه داد: آرمان‌های نظام اسلامی جدای از اعتقادات ما نیست و عاملی برای کینه‌توزی دشمنان اسلام شده است.

شریعتی انقلاب اسلامی را ادامه مکتب سیدالشهدا دانست و تصریح کرد: از ابتدای عصر اسلام که پیامبر شعار توحید را سر دادند دشمنان اسلام در مقابل خاتم انبیا قرار گرفتند.

وی پیروزی اسلام را ادامه شعار پیامبر عنوان کرد و یادآور شد: امام فرمودند؛ تا پرچم اسلام را در قلل جهان به اهتزاز در نیاوریم دست از ترویج اسلام نمی‌کشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه امام راحل درک کردند که برای تحقق شعار توحیدی چاره‌ا‌ی جزء تشکیل بسیج مستضعفان نیست، بیان داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی متذکر شد: امام راحل فرمودند‌ اگر از بسیج غافل شویم به آرمان‌های انقلاب اسلامی نمی‌رسیم.

شریعتی به تهاجم دشمن به منظور براندازی اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان دین تمام توانمندی‌های خود را برای براندازی اسلام به کار گرفتند و ضرورت حضور بسیجیان در مقابله با کفر همچنان محسوس است.

این مسئول افزود: نقش اثرگذار بسیجیان در عرصه پیکار با دشمنان دین به منظور بصیرت‌افزایی و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری و برجسته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در موقعیتی قرار گرفته که دشمن قصد ایجاد فاصله بین مردم و نظام را دارد و می‌خواهد دلسردی را در بین ملت اسلامی ایجاد کند.

شریعتی متذکر شد: ایجاد هوشیاری دفاعی مردم در مقابله با اهداف دشمن وظیفه ما است.

رزمایش بیت‌آلمقدس با هدف مقابله با ناآرامی احتمالی

 

وی رزمایشی که هم‌اکنون در سطح استان و نیز شهرستان ساری در واحد خواهران و برادران برگزار می‌شود را مقابله با ناآرامی احتمالی در برابر دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن قصد دارد از موقعیت اجتماعی و اقتصادی کشور بهره‌برداری سیاسی کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با استناد از آیات قرآن و تاکید خداوند به منظور هوشیاری مسلمانان در مقابله با کفر بیان داشت: یهود و نصارا از شما مؤمنان واقعی راضی نمی‌شوند مگر اینکه به تسیلم آنان درآئید.

وی ادامه داد: همچنان شاهد هستیم که دو جبهه کفر در کاخ سفید متحد شده تا نظام اسلامی را براندازند و  ما در مقابله با کفر در این راه یک طرفه به پیروزی و یا شهادت ما ختم می‌شود.

به گزارش فارس، رزمایش برادران به مدت دو روز در 30 آذر و اول دی ماه سال جاری در پادگان شهدای سپاه ناحیه ساری واقع در مرمت برگزار می‌شود که در این مدت بسیجیان سپاه ناحیه ساری با تشکیل 23 دسته برادران در قالب دسته‌های بیت المقدس و نیز 12 دسته خواهران با عنوان الزهرا رزمایش خود را برگزار می‌کنند که بسیجیان خواهر ناحیه ساری در حسینیه عاشقان کربلا در حال برگزاری آن هستند.

به گزارش فارس، در این رزمایش خواهران و برادران بسیجی آمادگی رزمی و دفاعی خود را برای دفاع از بحران‌های احتمالی که شامل دفاع در مقابل دشمن و بلایای طبیعی می‌شود به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/86006/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول