اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اصولگرای مجلس نهم:

شخصیت‏ها زودتر به افراط در دشمنی با رقیبان پایان دهند

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای مجلس نهم تاکید کرد: بهتر است که در برهه کنونی، افراط در دشمنی و دشنام‏گویی به رقیبان و مخالفان را زودتر پایان دهیم.

شخصیت‏ها زودتر به افراط در دشمنی با رقیبان پایان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی ظهر امروز در مراسمی به تشریح مسائل مرتبط با کشور عزیزمان ایران پرداخت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را «حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» قرار دادند و باید دانست که نقش مجلس به عنوان قانون‏گذار و کسی که در امور مختلف کشور ریل‏گذاری و نظارت می‏کند، در این راستا چه بوده است.

وی تصریح کرد: باید بررسی کرد که خانه ملت تا چه اندازه رفع اختلافات و کنار گذاشتن مسائل جزئی و پرهیز از تلافی‏جویی را

مد نظر قرار داده است و آیا ورود زودهنگام به عرصه تبلیغاتی با اصلاح قانون انتخابات همخوانی دارد یا خیر.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ١١ خردادماه سال‏جاری، مجلس شورای اسلامی مسئله ادغام وزارت راه و ترابری، وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار داد.

خسروی ادامه داد: مجلس این قانون با ١٣٢ رأی موافق مقابل ٤٩ رأی مخالف به تصویب رساند، حال آن که دولت وقتی این ادغام را انجام می‏دهد، ضمن رد آن هرگونه تغییر در زیر مجموعه نظام اداری را نیز غیرمجاز می‏داند.

وی تصریح کرد: باید دانست که در طرف مقابل، دولت تا چه حد به اصول پایبند بوده و این نکته بسیار مهمی است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین تنظیم زیارت‏نامه انتخاباتی، تعاریف خارج از عرف، غافل شدن از اوضاع اقتصادی و معیشتی، تغییرات زودهنگام و جابه‏جایی‏های پی در پی، ابلاغ دستوالعمل‏های شبانه‏روزی و تاکید بر تفکیک قوا انجام گرفته، تا حدی که طرف مقابل کمک‏ها را نوعی مداخله در امورش تلقی کرده است و امروز این پرسش مطرح است که فعالیت‏های صورت گرفته تا چه میزان با شعار امسال مطابقت دارد.

خسروی اضافه کرد: بهتر نبود افراط در دشمنی و دشنام‏گویی به رقیبان و مخالفان را زودتر از این‏ها پایان می‏دادیم.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از سویی، با افراط در دشمنی، از کاه رقیبان کوه می‏سازیم و صغیره آنان را کبیره نشان می‏دهیم و به گناه نکرده محکومشان می‏کنیم.

خسروی اضافه کرد: از سوی دیگر، با پاک کن اغراق‏گویی در حق دوستان، تمام تقصیرات آنان را از صفحه روزگار پاک می‏کنیم و این قبیل اقدامات جای توجیه ندارد.

وی یادآور شد: همه باید نسبت به این بدسلیقگی‏ها برآشوبند و جامعه را به سمت اعتدال و میانه‏روی رهنمون سازند.

انتهای پیام/22492/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول