اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تسلط بر پهپادها دشمنان را نگران کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در سایه تحریم‌ها توانستیم به پیشرفته‌ترین ادوات جنگی و نظامی دست یابیم و با تسلط بر پهپادها ترس و نگرانی در دل دشمنان ایجاد کردیم.

تسلط بر پهپادها دشمنان را نگران کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در جمع مردم رمشک از توابع این شهرستان اظهار داشت: در سایه وحدت، انسجام و همدلی ملت بزرگ ایران با اطاعت از ولایت بزرگترین نهضت و قیام در هزاره سوم در این کشور به پا شد.

وی افزود‌: در سایه همین اتحاد و همدلی، نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی که مهد استعمار بود از چنگال رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا نجات یافت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

کمالی تصریح کرد: در آن زمان مکتب‌های مختلف دین را به ورطه نابودی کشانده بودند اما ناگهان مردی از سلاله پیامبر(ص) با توکل بر خداوند انقلابی را آغاز کرد و بساط تیرگی و چیرگی را برانداخت و به تمام ملت‌ها این درس بزرگ را داد که می‌توان با وحدت به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه اسلام به جامعه جهانی جان تازه‌ای بخشیده است، ابراز داشت: امروز نظام کمونیستی به عظمت اسلام در جهان از هم پاشید و همان گفتار امام راحل به حقیقت پیوست.

کمالی با اشاره به سخن هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا که گفته بود «هر جای جهان که رفتم، ایران را در مقابل خود دیدم»، عنوان کرد: با پیروزی ایران اسلامی ثمره‌های مثبتی نصیب ایران و جهان و با خون شهدا انقلاب ما محکم و استوار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: اگر کشور ایران در گذشته پایگاه استکبار بود اکنون مستقل‌ترین کشور دنیا به‌شمار می‌رود و مردم آن با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

کمالی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا که همواره ما را تهدید می‌کنند از چنین پشتوانه‌ای برخوردار نیستند، بیان داشت: بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه سال آینده ثابت می‌کنیم که برای انقلاب خود حاضر هستیم، جان دهیم و حضور حداکثری خود را به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی از جمهوری اسلامی الگو گرفته است، اذعان داشت: امیدواریم بار دیگر ملت‌ها به اسلام روی آورند و در سراسر دنیا دست استکبار را برای همیشه کوتاه کنند.

کمالی با اشاره به اینکه بر اساس همین وحدت توانستیم بر گروهک‌‌های مختلف غلبه کنیم، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند در بزرگترین و طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم در مقابل 37 کشور دنیا ایستادگی کردیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تحریم‌ها نیز راه به جایی نبردند، اظهار داشت: ما 33 سال است که در تحریم قرار داریم اما در سایه همین تحریم‌ها توانستیم به پیشرفته‌ترین ادوات جنگی و نظامی دست یابیم و با تسلط بر پهپادها ترس و نگرانی در دل دشمنان ایجاد کنیم.

کمالی تصریح کرد: کشور ایران هشتمین قدرت فضایی و یازدهمین قدرت نانوتکنولوژی‌، رتبه 11 تا 13 در بحث علمی را در جهان به خود اختصاص داده و با ورود به باشگاه هسته‌ای و قدرت پزشکی و همچنین در جنگ‌های سایبری با اطاعت از فرمان الهی و در سایه ولایت به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

وی ابراز داشت:‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشور سوریه با حمایت از مخالفان و توطئه و تفرقه‌افکنی قصد دارند بر این کشور تسلط پیدا کنند.

کمالی برای شهر شدن رمشک به مردم این منطقه قول مساعد داد و عنوان کرد: برای راه‌اندازی بخشداری در حال پیگیری هستیم که اگر دارای استانداردهای لازم باشد، اقدام کنیم.

انتهای پیام/80004/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول