اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از محاصره اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از محاصره اقتصادی دشمن است.

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از محاصره اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، عیسی نکویی پیش از ظهر امروز در نشست اخلاقی گفتمان ولایت در شهرستان هیرمند اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در برابر تمامی تهدید‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دشمن بایستیم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن از راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشت که خوشبختانه نتوانسته به اهداف شومش برسد، امروز آخرین راهی که دشمن برای ضربه‌زدن به نظام در پیش گرفته اقتصاد کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از محاصره اقتصادی دشمن است و همه مردم و مسئولان باید در این زمینه با اصلاح الگوی مصرف نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند تا تهدید‌ها و تحریم‌ها به فرصت تبدیل شود.

نکویی ادامه داد: هدف دشمن ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور است که در شرایط فعلی وظیفه‌ی ما هوشیاری در برابر تمامی تهدیدهای دشمن است.

وی بیان داشت: با توجه به تحریم‌های دشمنان تمام توان خود را در حمایت از طرح اقتصاد مقاومتی باید به کار گیریم تا بتوانیم از گردنه‌هایی که استکبار جهانی به رهبری آمریکا بر ملت ایران تحمیل کرده و می‌کند گذر کنیم.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول