اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

رزمندگان اسلام با ولایتمداری دشمنان را از پای درآوردند

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با ولایتمداری دشمنان را از پای درآوردند.

رزمندگان اسلام با ولایتمداری دشمنان را از پای درآوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابرهیم کساییان صبح امروز در یادواره 151 شهید کارگری و کارمندی در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرماندار نظرآباد با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با ولایتمداری دشمنان را از پای درآوردند.

وی در ادامه به انجام عملیات‌های مختلف توسط رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام در این دوران عملیات‌های مختلفی را انجام دادند که هر بار با تکیه بر خداوند و پیروزی از دستورات رهبری موفق شدند پیروز میدان باشند و دشمن را با شکست‌های بزرگی مواجه سازند.

فرماندار نظرآباد گفت: دشمن بر این تصور بود که می‌تواند ظرف مدت یک ماه ایران را با شکست مواجه کند اما دلاورمردی و رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام تمامی معادلات آنان را بر هم ریخت.

کساییان افزود: آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید این آرمان‌ها نسل به نسل و سینه به سینه به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم تبلیغات منفی دشمنان علیه جنگ هشت ساله سبب شود تا نسل امروز از این آرمان‌ها غافل شوند بلکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نوجوانان و جوانان امروز خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کرده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

فرماندار نظرآباد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند لذا ما باید با ادامه راه آنها و حفظ دستاوردهای آنان، بیش از گذشته آنان را خشنود سازیم.

کساییان افزود: امروز کشور برهه‌ای دیگر از توطئه‌های دشمنان را پشت سرمی‌گذارد و مطمئن هستیم که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایتمداری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری این دوره را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و دشمنان را مانند همیشه شکست خواهد داد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول