اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه مطرح کرد

برنامه‌ریزی دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات ریاست جمهوری

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: دشمنان نظام برای به چالش کشاندن انتخابات برنامه‌ریزی‌های مفصلی کرده‌اند و بنابراین باید مراقب تحرکات دشمنان باشیم و با حضور موثر در تمام صحنه‌ها، نقشه‌های آنان را بی‌اثر کنیم.

برنامه‌ریزی دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید‌علی هاشمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم عسلویه و مسئولان ارشد وزارت نفت با تجلیل از استقبال مردم از شهدای گمنام اظهار داشت: هر چه داریم از برکت خون شهداست و همواره باید نسبت به تکریم شهدای والامقام اهتمام ورزیم.

وی افزود: پشتیبانی و پیروی مسئولان و ملت سربلند ایران اسلامی از رهبری خواسته اصلی شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: در اکثر وصیتنامه شهدای گرانقدر بر حمایت و پشتیبانی از امام و رهبری تاکید شده است.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: شهدای والای مقام می‌خواهند که ما رهرو صدیق آنان باشیم و راه را گم نکنیم و با چشم باز مسیر اصلی انقلاب و آرمان‌های بلند امام(ره) و رهبری را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شهدا از اینکه مسیر بد را انتخاب کنیم هراس دارند و می‌خواهند پشت سر رهبری باشیم و در مسیر مورد نظر حضرت ولی عصر(عج) قدم برداریم.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید پیروان صدیق شهدا باشیم و خالصانه خدمت کنیم و در راه آنان ثابت قدم باشیم، تصریح کرد: در شناسنامه شهید، این عزیز سفر کرده را با عنوان شهید جامعه اسلامی نامگذاری می‌کنند؛ از این رو شهید به تمام اقشار جامعه تعلق دارد.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دشمنان نظام برای به چالش کشاندن انتخابات برنامه‌ریزی‌های مفصلی کرده‌اند و بنابراین باید مراقب تحرکات دشمنان باشیم و با حضور موثر در تمام صحنه‌ها، نقشه‌های آنان را بی‌اثر کنیم.

وی بیان کرد: امروز حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول