اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان:

تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام به هر شکلی خنثی شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان تاکید کرد: خنثی‏سازی توطئه دشمنان اسلام در زمینه تهاجم فرهنگی به هر شکلی باید در اولویت قرار گیرد.

تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام به هر شکلی خنثی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری ظهر امروز در جلسه سرگروه‏های حلقه صالحین ادارات که با حضور تعدادی از بسیجیان در شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان اسلام در از بین بردن ارزش‏ها نزد جوانان افزود: دشمنان در تلاش هستند تا با بی‏هویت کردن نسل جوان، آنان را از ارزش‏های معنوی باز دارند.

وی وظیفه بسیج را در شرایط کنونی خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام در زمینه تهاجم فرهنگی دانست و اظهار داشت: باید خود و اطرافیانمان را در زمینه‏های اعتقادی قوی و مجهز به ایمانی راسخ کنیم.

قنبری، کار فرهنگی را کار انبیای برشمرد و گفت: هدایت انسان‏ها مهم‏ترین وظیفه انبیا بوده که خداوند بر عهده آنان نهاده است.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در فضای کشور افزود: شهدا، بسیجیان واقعی بودند که باید به عنوان الگوهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به دیگران معرفی شوند.

در ادامه این جلسه، شرکت‏کنندگان به ارائه گزارشاتی از برنامه‏های حلقه صالحین در ادارات خود پرداختند.

انتهای پیام/22494/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول