اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان طارمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از پرداخت 2 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان طارم در سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان طارم در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات مختلفی را انجام داده است، اضافه کرد: یکی از عمده اقداماتی که در تحقق شعار سال صورت گرفته است، اشتغالزایی برای مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه از آغاز امسال در یک اقدام جهادی کمیته امداد طارم در اشتغالزایی مددجویان این نهاد تلاش‌های لازم را انجام داده است، افزود: در هشت ماهه سال‌جای وام‌های مختلفی در بحث اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از عمده وام‌های پرداختی به مددجویان در هشت ماهه امسال وام دامپروری است، یادآور شد: در این مدت مبلغ 240 میلیون ریال وام در این بخش به مددجویان پرداخت شده است.

صفری همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های صنعتی، معدنی و مغازه به مددجویان طارمی یادآور شد: در هشت ماهه سال‌جاری یک مددجو از این نوع وام به مبلغ 100 میلیون ریال بهره‌مند شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در بخش دیگری  از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح‌های اشتغالزایی و پرداخت وام به مددجویان افزود: تاکنون بسیاری از خانواده‌های مددجو با اجرای طرح و دریافت وام خود اشتغالی توانمند شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

لازم به ذکر است، در هشت ماهه گذشته از سال جاری مبلغ 2 میلیارد و 258 میلیون ریال وام کارگشایی به 291 خانوار طارمی پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول