اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 52 درصدی جلب مشارکت‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از افزایش 52 درصدی جلب مشارکت‌های مردمی توسط این کمیته خبر داد.

افزایش 52 درصدی جلب مشارکت‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار ظهر امروز در نشست شورای اداری این نهاد، اظهار داشت: طرح اشتغال روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در کمیته امداد استان رونمایی شد.

وی افزود: در این طرح 2 هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است که 60 درصد آن مشاغل خانگی و 40 درصد دیگر خود اشتغالی است.

رستگار با بیان اینکه برای ایجاد 592 طرح خود اشتغالی 44 میلیارد ریال هزینه می‌شود، بیان داشت: افزون بر یک هزار و 400 طرح مشاغل خانگی نیز با صرف 72 میلیارد ریال اجرا خواهد شد .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در ادامه از افزایش 52 درصدی جلب مشارکت‌های مردمی توسط این کمیته خبر داد و گفت: میزان جلب مشارکت‌های مردمی در هشت ماهه امسال 52 درصد افزایش یافته است.

وی اذعان داشت: در این مدت مردم خیر و نیک اندیش استان بیش از 65 میلیارد ریال به این نهاد کمک کرده‌اند که بین نیازمندان توزیع شد.

رستگار همچنین در ادامه از کمک 114 میلیارد ریالی به کودکان بی سرپرست تحت حمایت این کمیته خبر داد و گفت: این مبلغ در هشت ماهه امسال به حساب ایتام استان واریز شده است.

وی اذعان داشت: در این مدت مردم خیر شهرستان کوهرنگ با اهدای سرانه 306 هزار و 387 ریال بالاترین رقم  کمک به ایتام را به خود اختصاص دادند.

رستگار از پرداخت 17 میلیارد ریال صدقه در استان خبر داد و بیان داشت: این مبلغ صدقه جمع آوری شده بین نیازمندان استان توزیع شد.

انتهای پیام/68001/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول