اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایلام:

9 دی روز پیمان مجدد با ولایت است/ باید لایه‌های فتنه را بررسی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و پیمان مجدد با ولایت است گفت: باید لایه‌های فتنه را بررسی کرد و در هنگام سختی سکان هدایت را به دست بصیرت سپرد تا از دریای مواج فریب و فتنه به سلامت گذشت.

9 دی روز پیمان مجدد با ولایت است/ باید لایه‌های فتنه را بررسی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رمضان دستیاری صبح امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان ایلام اظهار داشت: انقلاب پرخروش امت ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 گرد و غبار خفت و خواری را بر چهره دشمنان داخلی و خارجی نشاند.

وی ادامه داد: این حادثه بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

این مسئول اضافه کرد: 9 دی روز بصیرت و پیمان مجدد با ولایت است، حرف مردم با بصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی این بود که با جان و دل پای رهبری، نظام، انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و دشمن را در هر شکل و مقامی به خاک و ذلت می‌نشانند.

دستیاری تصریح کرد: هدف اصلی فتنه‌گران و عوامل آن نشانه رفتن اصل مترقی ولایت فقیه و ارکان مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

مدیر کمیته امداد ایلام گفت: این مسئله سبب واکنش انقلابی ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی شد که بساط فتنه و فتنه‌گران را در 9 دی ماه 88 جمع کنند.

وی ادامه داد: مردم متعهد و دین‌دار در این روز تاریخی به صحنه آمدند و به ندای این عمار مقتدایشان حضرت امام خامنه‌ای لبیک گفتند.

دستیاری تصریح کرد: بر این اساس باید لایه‌های فتنه را بررسی کرد و در هنگام سختی سکان هدایت را به دست بصیرت سپرد تا از دریای مواج فریب و فتنه به سلامت گذشت.

انتهای پیام/2246/ع /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول