اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح رضوان

3.4 میلیارد ریال برای تأمین مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری هزینه شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح رضوان در استان سه میلیارد و 467 میلیون ریال برای تامین مسکن مددجویان هزینه شد.

3.4 میلیارد ریال برای تأمین مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ملک‌پور ظهر امروز در نشست شورای اداری این نهاد، اظهار داشت: این مبلغ صرف تعمیر مسکن، ساخت مسکن، اهدای زمین، تامین مصالح ساختمانی و دستمزد نیروی انسانی و یا تخفیف اخذ پروانه ساختمان شده است.

وی با بیان اینکه طرح رضوان از ابتدای امسال تاکنون در استان اجرا شده است، گفت: این طرح با هدف تامین مسکن خانواده‌های نیازمند به ویژه در مناطق محروم ادامه دارد.

ملک‌پور خاطرنشان کرد: با شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و شهرداران قرارداد همکاری امضا شده تا در صورت امکان برای صدور پروانه ساختمان، کسب و کمیسیون‌های ماده 100 و تجدید نظر با مددجویان همکاری کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور 5 هزار نفر از خانواده‎های تحت پوشش کمیته امداد استان در طرح فلاح، بیان داشت: این طرح تاکنون 460 خانوار را شامل شده است و در دو ماهه محرم و صفر در حال برگزاری است.

این مسئول عنوان کرد: در طرح فلاح مباحث اعتقادی، احکام، فقه، اخلاق، قرآن و مسائل فرهنگی و اجتماعی آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان در طرح فلاح 2 هزار و 600 نفر را جوانان تشکیل می‌دهند، بیان داشت: 12 نفر از خواهران مبلغه در 248 مکان شهری و 212 مکان روستایی در این طرح خدمات رسانی می‌کنند.

ملک‌پور از برگزاری یک دوره آموزشی آشنایی با راهکارهای مقابله با بیماری ایدز خبر داد و متذکر شد: در این دوره آموزشی که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با علائم این بیماری راهکارهای مقابله با آن را فرا گرفتند.

مدیرعامل مؤسسه روان‌شناسی افق‌های نوین تحول خاطرنشان کرد: 45 نفر از زنان سرپرست خانوار نیز در دوره آموزشی بهداشت عمومی و فردی حضور یافتند.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول